landen
Ny medlem
Sen kan ni alla kropsbyggare börja tänka lite på kondisen med. Man får inte direkt större lungkapacitet av att lyfta skrot. Inte heller bra att träna enbart muskler, man behöver ett starkt hjärta med. Så ut och spring med er 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ambulans skrev:...
Frågan är om det är värt allt det här ? . lyft inte fram fördelarna med doping.. för det finns nämligen inga.
Sweedo skrev:Vad ni än gör, rör aldrig skiten. Snabb vikt- och muskelökning är inte värt riskerna. Muskler tar tid att bygga upp. Ät rätt, träna mycket och ha tålamod för det tar tid.
Acrid skrev:Är det ett argument?
Tycker du att de ser hälsosamma ut? Värdiga ideal?
KIRE skrev:... Jag är om nu någon missförstått mig total steroidmotståndare.
Chrille skrev:Som du antagligen misstänkte så har jag missförstått dig totalt...![]()
![]()
Dee_cati skrev:Ehh, nej iofsJag skulle inte vilja se ut som en belgian blue på steroider, men somliga dårar vill ju det och man kan inte nå dit utan preparat som är olagliga i Sverige. Jag tycker bara debatten är löjlig då sverige har extremt fåniga lagar när det gäller sådant här. För grejjerna är inte farligare i tyskland eller övriga länder än vad de är här hemma.
Mikael Cagiva skrev:Jag arbetar med en rapport just nu till en kurs gymnasiet. Rapporten som skall handla om missbruket av tillväxthormoner.
Eftersom 15-30 år pojkar/män utpekas som de flitigaste användarna i undersökningar så undrar jag, eftersom de flesta här på forumet befinner sig i denna gyllene ålder, om ni nyttjat tillväxthormoner/anabola steroider i syfte att i de flesta fall, öka er muskelmassa.
Tack
Mikael
[Slyna]Muerte skrev:ja tar tillväxthormoner fast av medecinska (stavfel?) skäl.. så ja gör inge felmen ja får inte styrketräna för ja äter medecinen
![]()
$noop skrev:Varför får du inte träna?
[Slyna]Muerte skrev:ska förklara det från början =) sköldkörteln som skickar signaler till hyppofysen som i sin tur gör hormoner... och sköldkörteln funkar inte på mig.. den slutade funka när ja blev förkyld en gång när ja var runt 6 årså ja får käka tillväxthormoner istället för att växa och kommer få göra det hela livet
och ja frågade på ett gymm i stan och ja fick träna för ja åt medecinen så sa dom att ja inte fick träna hos dom för det
![]()
får fråga ambulans... han kan det där säkert bättre än va ja kan![]()
$noop skrev:Ojdå...låter ju inte så kul.
Anledningen att du inte fick träna för gymmet e säkert ifall det skulle komma någon och kolla upp dom eller nåt...inte vet jag?
Du får helt enkelt inte säga nåt till dom.
[Slyna]Muerte skrev:ska förklara det från början =) sköldkörteln som skickar signaler till hyppofysen som i sin tur gör hormoner... och sköldkörteln funkar inte på mig.. den slutade funka när ja blev förkyld en gång när ja var runt 6 årså ja får käka tillväxthormoner istället för att växa och kommer få göra det hela livet
och ja frågade på ett gymm i stan och ja fick träna för ja åt medecinen så sa dom att ja inte fick träna hos dom för det
![]()
får fråga ambulans... han kan det där säkert bättre än va ja kan![]()
KIRE skrev:Nu pratar du om thyroidhormoner va? Dom styr din ämnesomsättning.
Det är inte tillväxthormon. Antar att du äter ca 100mcg Levaxin/dag?
Eller i extremfall 50mcg T3 ?
Inget dopingklassat preparat så klart du får träna hur mkt du vill.
Däeemot kan jag förstå om personalen blev oroliga om du sa tillväxthormon till dom.
KIRE skrev:Nu pratar du om thyroidhormoner va? Dom styr din ämnesomsättning.
Det är inte tillväxthormon. Antar att du äter ca 100mcg Levaxin/dag?
Eller i extremfall 50mcg T3 ?
Inget dopingklassat preparat så klart du får träna hur mkt du vill.
Däeemot kan jag förstå om personalen blev oroliga om du sa tillväxthormon till dom.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |