GSXR1100R
The older i get the faster i was
2400:- blir det i år, jag väntar dock till nästa lön innan jag betalar, man vet ju aldrig vad som händer 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

GSXR1100R skrev:2400:- blir det i år, jag väntar dock till nästa lön innan jag betalar, man vet ju aldrig vad som händer![]()
Ni som kör på LMS hemmabana har det bra, vi andra måste lösa ut licensen för att få träna, jag väntade till islossningen även förra året.Victor skrev:Nä, jag tror att jag skiter i det.
Engångslicens is the way to go.
Jag vet inte hur mycket köra jag kommer ha råd med och mer än fem tävlingar är tveksamt att jag kommer köra.
Du får köra engångs om du hoppar in och kör ett race i vårat team.Fixx skrev:Nix. Det blir nog ingen licens för mig iår... För mycket utgifter för en stämplare.
GSXR1100R skrev:Ni som kör på LMS hemmabana har det bra, vi andra måste lösa ut licensen för att få träna, jag väntade till islossningen även förra året.
sunkan skrev:jag tror jag löste ut min förra året hehe.
om man inte har löst ut den kan man då lösa engångs om man vill köraGSXR1100R skrev:Du får köra engångs om du hoppar in och kör ett race i vårat team.
Ja det kan man, förut så vilade licensen i 5 år, men det verkar dom ha ändrat påSniper skrev:om man inte har löst ut den kan man då lösa engångs om man vill köra
någon träning eller enstaka race?

Vad händer med alla sponsorer nu när du lägger avHagster skrev:Nä, driter i det. Om man mot förmodan skulle bli sugen och få låna hoj så blir det engångslicens.

GSXR1100R skrev:Vad händer med alla sponsorer nu när du lägger av![]()

Tråkigt när ekonomin sätter stopp, har du sålt hojen?Hagster skrev:Ptjaaa... De nya fick tillbaka pengarna. De gamla får jag väl bjuda på öl eller nåt när vi ses i sommar.![]()
Hagster skrev:Ptjaaa... De nya fick tillbaka pengarna. De gamla får jag väl bjuda på öl eller nåt när vi ses i sommar.![]()
GSXR1100R skrev:Tråkigt när ekonomin sätter stopp, har du sålt hojen?
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |