Har du fått ligga pga att du har hoj?

Skydive

Sporthojsnörd
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
SV1000S -07
Ja, det finns nog en hel del här inne som införskaffat sina pärlor för att använda som "förlängare"...

Vilka av er har upplevt att tjejerna praktiskt taget släbgt sig över er bara för att ni glidit upp med bågen?

Va inte blyga nu, ut med det! :banana

Last edited:
Ja, inte jag iaf. Men en tonårstjej ställde sig och flashade boobsen för mig en gång när jag kom körande på hoj. När hon insåg att det var en tjej på hojen åkte tröjan ner illa kvickt igen. :)

Har svårt att tro att man får ligga pga hoj men det är en del av ens person som kanske gör att man attraherar mer än Pelle som är med i schackklubben.
Däremot visade några emos magen/bh´n för mig när jag åkte i en rondell. Det var blekt...men jag uppskattar tanken.

Tjejerna slänger sig alltid över mig oavsett vad jag gör eller kör.

om blickar kunde döda" känns i nacken när tjejerna såg hästflätan så svar nej :hihi

Varför då...blicken alltså?

Jag hade fått ligga dagarna i ända pga att jag kör hoj (inte för att jag utnyttjade det:huvet )...på Irland, men oftast körde jag bara ifrån dom ;) (jag är askass på kurviga vägar men en jävel på stadstraffik ;)). Tycker det är sjukt kul när killar blir till sig över att man kör hoj. Brukade jävlas lite extra och ha stället öppet så att man flashade lite boobies eller hårsvallet flygande (DET ångrade man ALLTID..ingen kille är värd dreads:huvet ). Roligast var det då någon hakade på i bil bakom och jagade lite för att få en bättre blick. Det är en adrenalinkick tycker jag :D Jag blåser ju ändå alltid därifrån tillslut :P
I Sverige är det så vanligt med hojbrudar så det är liksom ingen biggie.

Last edited:
Visst ligger jag me ..men inte me brudar (vilket var trådskaparens fråga) :tungan

Njaaa egentligen menar jag väll både killar och tjejer men generellt killar som skaffar hoj för att förlänga sin manlighet. Sen om killar sätter på killar eller tjejer, det är skit samma.

Kan passa på att lätta mitt hjärta med en händelse nu i våras.
Körde hoj till en fest där det va en brud som släppte kommentaren innan jag knappt fått av mig stället. "Kör du hoj? snälla ta mig på din hoj" Tja why not tänkte jag, måste ju inviga mitt nyköp. :banana

Jo Jag har med all säkerhet fått ligga pga hojen. Men samtidigt fått höra "fifan vikken tönt" av tjejer när man hjulat.

Vadå ligga för att man har hoj? Får man inte det ändå? :tuttar (SKÄMT för den som inte förstår sånt)

Jag blev dumpad nyss, typ en månad efter att jag sålde hojen, fast jag sa att jag skulle köpa ny.

Så åt andra hållet verkar det funka i alla fall.

Just att damer vill åka med på hojen, med betoning på "åka" händer lite då och då. De brudarna verkar inte direkt vara fru-material, men liggläge, ja.

Jag har bara fått ligga på marken och har kelat med asfalten.

Vadå ligga för att man har hoj? Får man inte det ändå? :tuttar (SKÄMT för den som inte förstår sånt)

Tjejer som tykker killar me håj e heftit får man ligga med för att man har hoj. Det vet jag. I dessa fall kan man se ut hur som helst och ha vilken tribaltattuering som helst, var som helst. Men det tror jag är en fas mellan 16-22 så man får passa på i så fall.

Brudar vill ju gärna åka en runda. Men nå ligga har det inte blitt :( Men har bara haft kort en sommar så blir kanske bättre den kommande sommaren :tuttar

Enda gången jag kan komma på är när jag körde på en grävling med moppen. Tjejen jag skjutsade blev hysterisk och efter en del tröstande övergick det till juffsande. Helvete vad mycket blod det var.

Enda gången jag kan komma på är när jag körde på en grävling med moppen. Tjejen jag skjutsade blev hysterisk och efter en del tröstande övergick det till juffsande. Helvete vad mycket blod det var.

Ah, du körde grävlingtricket. Ja det brukar funka ett par gånger med samma tjej innan de kommer på det.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...