Har du fått kontakt via sh?

Starstriker skrev:
2507397 Jag har träffat ett litet yngel på en Husa härifrån. Cape-diem eller vaffan han kallar sig. Är mer känd som "Tejpmannen". Tyvärr kan vi aldrig köra ihop eftersom hans moppe måste fullservas var tionde kilometer.......

:hihi

Mattias skrev:
2495645 Att ragga på sporthoj.com är som att fiska i en laxodling. Man KAN inte misslyckas, och är man inte nöjd är det bara att slänga i betet igen. Det är tragiskt enkelt, faktiskt.

zykl0n skrev:
2495682 Klart det är lätt för er killar som gillar killar! :tungan

Vi andra som tvingas ragga på de 8 tjejerna som är reggade på sh har det inte lika lätt.. :argpådato

1611 tjejer finns enl medlemsöken men då tror jag dom räknar in tex Gustav1!!

Fick kontakt en gång. Det var en fredagskväll när jag kom hem från krogen, lite smutt lullig och busig.

Drog igång datorn och loggade in på sporthoj och såg att jag hade fått en priv mess. Tänkte "fan, cool, undrar om det är någon snygg tjej". Jaja, man tänker inte så rationellt alltid på lyran och negativa tankar existerar inte.

Fk, hade skickat fel och privat mig själv :pannkyss :va

Fast har i alla fall fått det meddelandet :tungan

Har ingen aning om HUR många, men en jävla massa folk har jag träffat genom detta forum! Vissa har det ju blivit både:hojcbr och:fyllisar med och med vissa BARA :fyllisar och :rock!

Jag har fått PM av tre olika tjejer som sagt att jag har snygg hoj, noll PM om att jag är snygg :confused:

Mattias skrev:
2508544 Ah, det förklarar saken! :tummenupp
Hur mycket får han i provision?

Jag tar peningarna..

Han är nöjd med den burk valfett som jag tillhandahåller för att han ska kunna utföra sina tjänster utan kroppsliga men! Trilskas han blir det UTAN valfett!

Last edited:
bytte min zx6r mot en zx9r till Hogberg här på sporthoj , efter att han hade klotat och nästan kört ihjäl sig , han va en trevlig prick.

Det är väll det närmsta mötet med nån annan här ifrån sporthoj.

Snackat med Atlas i telefon och beställt grejjer till hojjen också får jag ju inte glömma.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph