Har du fått kontakt via sh?

Kia skrev:
2498320 Är absolut inte ful och vad folk kallar mig på jobbet spelar ingen som helst roll... Vet ju att de, oavsett vad de hittar på att kalla mig, får betala sina böter... :pannkyss :tummenupp

Personligt pronomen? :va Nä, jag var allmängiltig.

Joe Schmoe skrev:
2496623 Sen öppnade hon ögonen, såg dig och undrade "hur jävla mycket drack jag igår egentligen?"
Så där snackar bara avundsjuka grabbar :arsele

Jag fick en person som sett mig på SH som addade min msn igår. Han var bi-sexuell och helt pantad i huvudet. Seriöst, han hade inte svårt att hålla inne sina fantasier :zpy

(har kvar printscreen på konversationsloggorna för dom som vill se :rolleyes: )

crossniklas skrev:
2506661 Jag fick en person som sett mig på SH som addade min msn igår. Han var bi-sexuell och helt pantad i huvudet. Seriöst, han hade inte svårt att hålla inne sina fantasier :zpy

Haha fy fan va kul,,,släng upp bilden då!

Jag försöker få kontakt med Nursey men jag tror jag skrämde henne :gråta

Paradoxy skrev:
2506675 Jag försöker få kontakt med Nursey men jag tror jag skrämde henne :gråta

:skrämd
Du lät precis som alla mina manliga patienter Paradoxy (fast i GB format..inte flåsande över sängkanten;)):tomten:tuttar (fast dom brukar vara senildementa och i övre 80års åldern)så jag blev smickrad denna gång:nicka:hardtoget

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
2506746 :skrämd
Du lät precis som alla mina manliga patienter Paradoxy (fast i GB format..inte flåsande över sängkanten;)):tomten:tuttar (fast dom brukar vara senildementa och i övre 80års åldern)så jag blev smickrad denna gång:nicka

Jag är kille, jag kan inte hjälpa det :gnissla

crossniklas skrev:
2506661 Jag fick en person som sett mig på SH som addade min msn igår. Han var bi-sexuell och helt pantad i huvudet. Seriöst, han hade inte svårt att hålla inne sina fantasier :zpy

HUMOR! :D..PM!! skicka pm hehe :D
Paradoxy skrev:
2506790 Stol :brynad

"Nurses do it with patients" :crash
:rolleyes: :D

Jag har träffat ett litet yngel på en Husa härifrån. Cape-diem eller vaffan han kallar sig. Är mer känd som "Tejpmannen". Tyvärr kan vi aldrig köra ihop eftersom hans moppe måste fullservas var tionde kilometer.......

Charlyze skrev:
2495538 Detta är en tråd för gulliga storys om folk som fått ihop det, gift sig, blivit bästa vänner, leasat ut sin farsa, bytt sin syster mot ett depåstöd, parat sin undulat etc tack vare sporthoj.com.

Jag har varken parat underlater eller leasat ut min far, även om jag nu skulle vilja det - däremot hittade jag - som de flesta trevliga dårar att flyga fram med :yoparty

Jag har i alla fall mött sveriges i särklass mest trasiga och mentalt störda människor här på SH.

Å det känns så otroligt skönt att man äntligen hittat likasinnade.. :D

Paradoxy skrev:
2506675 Jag försöker få kontakt med Nursey men jag tror jag skrämde henne :gråta

Går det?? :D

Nursey skrev:
2506760 Det är lugnt..vill du ha tablett eller stolpiller :brynad

Edit: Det kanske är nu jag skall ändra min avatar text :tomten

Jag tar vad som helst!!!! :yoparty :arsele

Last edited:
crossniklas skrev:

Jag vill se! Jag vill se!

Lägg upp bild nu då! :yoparty

Tar inlägg från tidigare post. Men jag hade vädligt skoj bakom skärmen iaf! :hihi

Det var en på msn som addade mig idag och hade fått tag på msn genom sporthoj hära!

Han var största freaket. Vilket homo/bi han va! Ville att han och jag skulle runka samtidigt till samma p-rulle o sånt. Han ville också att vi skulle ha trekant med hans flickvän. Hans målande förklaring om trekantet, fyfan:pangihuve :

"då ligger hon där på sängen och smeker sin fitta när du ställer dig gränsle över henne och för in sin stora kuk samtidigt som jag slickar hennes bröst och fitta och slickar hennes fitta och ditt kukskaft...när du knullat ett tag så drar du ut kuken och låtermig suga en stund medans hon vänder på sig och ställer sig på alla fyra så du kan ta henne bakifrån..."

Lite prt scr från msn, förhoppningsvis förstår ni vet jag är:
http://www.scooterspace.de/bilder/2006-10-01/1159704685_904175850.jpg

http://www.scooterspace.de/bilder/2006-10-01/1159704971_1775554671.jpg

http://www.scooterspace.de/bilder/2006-10-01/1159705672_470338993.jpg

http://www.scooterspace.de/bilder/2006-10-01/1159709046_959922862.jpg

Fyfan att det finns människor som verkligen försöker få med en random snubbe som verkligen samtidigt hoppas på att han är bi! Nej usch och blä! men jag hade ganska kul! :D

crossniklas skrev:
2507583 Tar inlägg från tidigare post. Men jag hade vädligt skoj bakom skärmen iaf! :hihi

Det var en på msn som addade mig idag och hade fått tag på msn genom sporthoj hära!...

Du är lite småsugen erkänn, synd att du inte hade några filmer i burken utan bara på DVD. Annars hade det kanske varit du & Nikki_boy...

Skämt åsido, kewl läsning, tack för den!

Edit: Kul att han är uthängd med foto, nu inväntar vi mobben! :corn

Bwahaha. Vilka störda människor det finns. Är folk verkligen så gränslösa?

Fakkverk skrev:
2507634 Du är lite småsugen erkänn, synd att du inte hade några filmer i burken utan bara på DVD. Annars hade det kanske varit du & Nikki_boy...

Skämt åsido, kewl läsning, tack för den!

Edit: Kul att han är uthängd med foto, nu inväntar vi mobben! :corn

Haha nejtack! ;) Han är inte medlem, vem som helt kan ju kolla på SH...:näsblod

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion