Paradoxy
Guest
Base skrev:Min 400 gb stora samling har hon fått ta del av, men nån radering skulle det aldrig va tal om![]()
400 gig? Adda msn och skicka

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Base skrev:Min 400 gb stora samling har hon fått ta del av, men nån radering skulle det aldrig va tal om![]()

jannewall skrev:Jag vet inte om tanten är det, vi har inte tid med att titta på porr, för hon vill bara ha sex hela tiden...![]()
Base skrev:Men en rulle i bakgrunden som man kan snegla på lite då och då funkar fin fint![]()
Paradoxy skrev:Nej, jag är för ung för att dö.

Nitrogen skrev:Jag har 4 timmar "Asstraffic" på DVD.
Inte för att jag har tittat på den men...![]()

Base skrev:Äh det var det jag trodde vi män var till för, att sätta tjejerna på plats![]()
Paradoxy skrev:Skicka
Hon har nästan börjat tycka att jag får titta på porr om jag vill, så snart ska jag säga att jag gör det![]()
Men om jag skulle be henne titta, nej fy. Hon är en sån som tycker det är äckligt och allt möjligt.

Mark skrev:Jag har inte träffat nån tjej (som jag haft ihop det med) på sistonde som varit emot att jag har haft porr. Har pratat med en del om att titta tillsammans, men det har aldrig blivit av.
Ni som har tjejer som inte gillar det, smyger ni med det, eller har ni ingen porr?
Det kunde ha varit värre. Hon kunde ha gillat bögporr...Itacha75 skrev:Tro det eller ej, men min flickvän gillar faktist lesbisk porr ifall ämnet dyker upp. Sen om jag bör vara orolig över det eller inte får tiden utvisa.
Edit: Eller ska man använda det till sin fördel? Threesome of the cool kind!

Ser du inte att hon deep throat'ar?zoddri skrev:Nitrogen:
Måste du ha dendär avataren? Här sitter man och tänker på porr och känner sig glad och så.. ja..![]()
![]()
![]()
Har du lärt dig där?Mark skrev:

Förtydligande: Det är en hona jag är på jakt efterParadoxy skrev:

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |