Har du en "Porrvänlig" brud?

Har du en porrvänlig flickvän?

• Antal röstningar
    0
jannewall skrev:
Jag vet inte om tanten är det, vi har inte tid med att titta på porr, för hon vill bara ha sex hela tiden... :gråta

Men en rulle i bakgrunden som man kan snegla på lite då och då funkar fin fint :tummenupp

Nitrogen skrev:
Jag har 4 timmar "Asstraffic" på DVD.
Inte för att jag har tittat på den men... :rolleyes:

Skicka :tomten

Base skrev:
Äh det var det jag trodde vi män var till för, att sätta tjejerna på plats :tungan

Hon har nästan börjat tycka att jag får titta på porr om jag vill, så snart ska jag säga att jag gör det :tungan

Men om jag skulle be henne titta, nej fy. Hon är en sån som tycker det är äckligt och allt möjligt.

Paradoxy skrev:
Skicka :tomten

Hon har nästan börjat tycka att jag får titta på porr om jag vill, så snart ska jag säga att jag gör det :tungan

Men om jag skulle be henne titta, nej fy. Hon är en sån som tycker det är äckligt och allt möjligt.

Jasså en sån :pannkyss

Tja.. Tjejen har väl inte nåt emot min "lilla" porrsamling men hon är inte så intresserad av att titta. Men visst händer det sig.. :)

:felämne

Nitrogen:
Måste du ha dendär avataren? Här sitter man och tänker på porr och känner sig glad och så.. ja.. :skrämd :zpy :gråta

Jag har inte träffat nån tjej (som jag haft ihop det med) på sistonde som varit emot att jag har haft porr. Har pratat med en del om att titta tillsammans, men det har aldrig blivit av.

Ni som har tjejer som inte gillar det, smyger ni med det, eller har ni ingen porr?

Mark skrev:
Jag har inte träffat nån tjej (som jag haft ihop det med) på sistonde som varit emot att jag har haft porr. Har pratat med en del om att titta tillsammans, men det har aldrig blivit av.

Ni som har tjejer som inte gillar det, smyger ni med det, eller har ni ingen porr?

Smyger såklart. Dumpar hellre tjejen än porren.

Itacha75 skrev:
Tro det eller ej, men min flickvän gillar faktist lesbisk porr ifall ämnet dyker upp. Sen om jag bör vara orolig över det eller inte får tiden utvisa. :gnissla

Edit: Eller ska man använda det till sin fördel? Threesome of the cool kind!
Det kunde ha varit värre. Hon kunde ha gillat bögporr... :7peta

Själv har jag ju ingen flickvän. Så har svarade "Nej".
Ingen tjej som vill vara min porrvänliga flickvän?

Jajjamän hon är nästan lika intresserad som jag är av att titta på porr :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg