Helt rätt. Luften är inkörd för däcker och att använda det i ett annat däck kan sluta med obehagliga däckhaverier.Fredde Meck skrev:Glöm inte märka upp den , så du får tillbaka rätt luft i rätt däck!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helt rätt. Luften är inkörd för däcker och att använda det i ett annat däck kan sluta med obehagliga däckhaverier.Fredde Meck skrev:Glöm inte märka upp den , så du får tillbaka rätt luft i rätt däck!
.All_to_slow skrev:Själv har jag fått betala ett dyrt kilopris på luften vid macken...så snål som man e kör man ju bara med 1.5 kilo.... fatta vilka pengar jag sparar...

varför skulle man annars mäta den i kilo??Ghost skrev:Har du BETALAT för luften på macken???![]()
För att du ska veta hur ont i ryggen du kommer att få om du försöker bära den.All_to_slow skrev:varför skulle man annars mäta den i kilo??![]()
Out_Spinner skrev:För att du ska veta hur ont i ryggen du kommer att få om du försöker bära den.
Chris Husky skrev:Jag försökte spara den gamla luften när jag bytte däck förra gången, men det va ett helvete att få ner den i däcken igen då jag inte hade ngt bra att förvara den i, så jag fick lägga den på garage golvet.![]()
Jag kan få tag i gratis luft, därför har jag 8kg däckstryck!All_to_slow skrev:Själv har jag fått betala ett dyrt kilopris på luften vid macken...så snål som man e kör man ju bara med 1.5 kilo.... fatta vilka pengar jag sparar...

All_to_slow skrev:Själv har jag fått betala ett dyrt kilopris på luften vid macken...så snål som man e kör man ju bara med 1.5 kilo.... fatta vilka pengar jag sparar...

Ghost skrev:Har du flyttat över luften från din vanliga cykel till din mc?
Blir det inte lite dåligt tryck då???
![]()
, då blir ju luften inte gammal ändå! 
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |