Helt rätt. Luften är inkörd för däcker och att använda det i ett annat däck kan sluta med obehagliga däckhaverier.Fredde Meck skrev:Glöm inte märka upp den , så du får tillbaka rätt luft i rätt däck!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helt rätt. Luften är inkörd för däcker och att använda det i ett annat däck kan sluta med obehagliga däckhaverier.Fredde Meck skrev:Glöm inte märka upp den , så du får tillbaka rätt luft i rätt däck!
All_to_slow skrev:Själv har jag fått betala ett dyrt kilopris på luften vid macken...så snål som man e kör man ju bara med 1.5 kilo.... fatta vilka pengar jag sparar...
varför skulle man annars mäta den i kilo??Ghost skrev:Har du BETALAT för luften på macken???![]()
För att du ska veta hur ont i ryggen du kommer att få om du försöker bära den.All_to_slow skrev:varför skulle man annars mäta den i kilo??![]()
Out_Spinner skrev:För att du ska veta hur ont i ryggen du kommer att få om du försöker bära den.
Chris Husky skrev:Jag försökte spara den gamla luften när jag bytte däck förra gången, men det va ett helvete att få ner den i däcken igen då jag inte hade ngt bra att förvara den i, så jag fick lägga den på garage golvet.![]()
Jag kan få tag i gratis luft, därför har jag 8kg däckstryck!All_to_slow skrev:Själv har jag fått betala ett dyrt kilopris på luften vid macken...så snål som man e kör man ju bara med 1.5 kilo.... fatta vilka pengar jag sparar...
All_to_slow skrev:Själv har jag fått betala ett dyrt kilopris på luften vid macken...så snål som man e kör man ju bara med 1.5 kilo.... fatta vilka pengar jag sparar...
Ghost skrev:Har du flyttat över luften från din vanliga cykel till din mc?
Blir det inte lite dåligt tryck då???
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |