Mingves
Guest
Sedan tar det en halv dag bara att komma från bryggan....KaliZ skrev:Nej...det får du ta ur henne... du vill väl inte bli en "textil-raggare"??![]()
/KaliZ
///M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sedan tar det en halv dag bara att komma från bryggan....KaliZ skrev:Nej...det får du ta ur henne... du vill väl inte bli en "textil-raggare"??![]()
/KaliZ
Mingves skrev:Grejen är att hon har haft en träbåt innan och gillar stå och gnida....
Jag däremot vill ha en sådan här...raggarbåt
Tyvärr så har man väl inte råd att köra den då den säkert slörpar soppa för massor bara man startar den...

Mingves skrev:En sådan här vill tjejen att jag skaffar....här snackar vi putsning/lackning så det räcker och blir över....
Santkorvgubbe skrev:Vill hon stå och gnida kan du ju alltid ställa din kropp till förfogande! *s*![]()

Mingves skrev:En sådan här vill tjejen att jag skaffar....här snackar vi putsning/lackning så det räcker och blir över....
Beanise skrev:En sån har vi haft![]()
Riktigt fina båtar, saknar den nu när sommaren börjar komma![]()
Men som sagt det var mkt svordomar, när allt skulle fixas inför sjösättningen![]()
Skaffa en sån och vågar garantera att du blir nöjd.![]()
Mingves skrev:Det finns bara några små små problem.
2. Man skall ha en båtplats (Inte lätt att få i GBG)

Låter som rena fyndet, vill du verkligen inte ha betalt för motioneringen???????burner skrev:Du kanske kan tänka dig att ha den i Örebro ?, 800kr/år är priset nere i småbåtshamnen.
Och då ingår det att jag tar ut och motionerar båten åt dig några gånger/månad![]()
1. Man bör ha en bil när man har båt (ej uppfyllt)
3. Man skall ha tid (vem fan har tid)
Jag hade en batteridriven kyosho när jag var liten, man skall inte låta radion gå på samma batteri som motorn....den kan liksom åka bort då. Det gjorde den för killen som köpte den av mig...PacMan skrev:En kompis köpte en radiostyrd segelbåt i förrgår. 1000 spänn med sändare och allt, kanske kan vara ett bra budgetalternativ.![]()
1. Man bör ha en bil när man har båt (ej uppfyllt)
3. Man skall ha tid (vem fan har tid)
. HAr inga problem med att köra verktyg färg och annat i ryggsäcken, nu på försommaren när man fejar med flickvännens Misil.Var har de båtplatser då, och vad kostar en där?gladh skrev:2. sant, men inte omöjligt. Ring GREAB
Mingves skrev:Var har de båtplatser då, och vad kostar en där?
Den är förövrigt till salu.
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |