Mingves
Guest
Bara lite nyfiken, men är det många här som har båt? Posta gärna en bild
Och nej jag skall inte köpa en båt eller lägga upp en poll om det
///M
Och nej jag skall inte köpa en båt eller lägga upp en poll om det
///M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha men jag skall inte köpa nån, även om tjejen tjatar på mig att jag skall köpa en Vindö 30..soppatorsken skrev:Köp en båt! Det kommer att göra dig lycklig och man får fett med guss av det.
Mingves skrev:Haha men jag skall inte köpa nån, även om tjejen tjatar på mig att jag skall köpa en Vindö 30..
//M
Nope, hon får allt vara med och pröjsa då och det kan man inte om man pluggar som hon gör.Långa farbron skrev:Om hon tjatar så betyder det att du kommer att köpa båt alldeles strax![]()
Mingves skrev:Snygg båt!
Det blir lätt pengar, särskilt med utombordare.
//M
som förklarar sakenMingves skrev:Snygg båt!
Det blir lätt pengar, särskilt med utombordare.
//M
burner skrev:Har nyligen haft en Flipper 475GT med en 85Hk Mercury.
Körde nästan varje dag det var fint väder, åkte vattenskidor och åkte till badstränder, väldigt trevligt![]()
Ångrar lite att jag sålde den, men den drog säkert 30-35 liter / timme så den var lite dyr att köra med.
Det blir nog en båt snart igen, när ekonomin tillåter.
En Bayliner 2155CS eller liknande modeller är mest intressanta för mig.
Varför bygga på höjden för? Ser ju ut som ett höghus

Mingves skrev:En sådan här vill tjejen att jag skaffar....här snackar vi putsning/lackning så det räcker och blir över....
Grejen är att hon har haft en träbåt innan och gillar stå och gnida....korvgubbe skrev:Du borde kanske fråga henne varför hon vill bli av med dig!? En sån båt innebär vår och höst stående under en pressingen och gno innan och efter varje sommar. Och hon lär säkerligen nöja sig med att hjälpa till första gången.. sen blir det du som får gno och feja efter en sommar med hennes glassandes på däck..

Mingves skrev:En sådan här vill tjejen att jag skaffar....här snackar vi putsning/lackning så det räcker och blir över....
Jörgen Player Special skrev:kontrollera allting NOGA om du ska köpa bayliner.. Finns en anledning till att man inte ser dem så ofta numera.
/J
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |