Har Capirex kul?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Efter femtielva säsonger i MotoGP-cirkusen kan man ju tro att lyckan av att få köra det värsta som finns övergår till ett hårt och mer monotont arbete men bilden nedan (från testen i Qatar) kan ju få en att fundera lite.

Vad tror ni, är Capirex lycklig som ett barn när han pressar Ducatis GP7 eller råkade han bara tänka på något roligt?

Bifogat

• sh_capirex2.jpg
    sh_capirex2.jpg
    101.2 KB · Visningar: 443
Om du hade som jobb att köra det värsta som finns i hojväg på bana skulle du väl gilla det?
Och dessutom, med en fru som ser ut som hon gör så skulle jag iallafall gå runt med värsta fån-flinet hela tiden.

Om du hade som jobb att köra det värsta som finns i hojväg på bana skulle du väl gilla det?
Och dessutom, med en fru som ser ut som hon gör så skulle jag iallafall gå runt med värsta fån-flinet hela tiden.
Jag skulle säkert tycka att det var skitkul men frågan är hur länge? Skulle jag åka runt med ett sånt där larvigt, men störtskönt, flin år efter år?
Min fru är snyggare än Ingrid :fakta

Jag tror det är:

"Helvete vad skitnödig jag blev, skulle inte ha druckit sista koppen kaffe. Nu gäller det att bita ihop sa jag klarar hela varvet, hnnnn"

Det är därför du gör allt för att vara borta hemifrån, surfar på SH hela tiden, kör bandagar en masse och ska börja racea? :hihi

2765830 Efter femtielva säsonger i MotoGP-cirkusen kan man ju tro att lyckan av att få köra det värsta som finns övergår till ett hårt och mer monotont arbete men bilden nedan (från testen i Qatar) kan ju få en att fundera lite.

Vad tror ni, är Capirex lycklig som ett barn när han pressar Ducatis GP7 eller råkade han bara tänka på något roligt?
Uppenbarligen har han kul som fan men om det är så hela tiden vet man ju inte fast jag tror det när det gäller Capirex.

Last edited:
Jag skulle säkert tycka att det var skitkul men frågan är hur länge? Skulle jag åka runt med ett sånt där larvigt, men störtskönt, flin år efter år?

Det var det dummaste. Varför åker du runt på din K5a fortfarande? Har du inte vant dig nu så att motorcykelåkningen har blivit tråkig?

Nämen, klart som fan förarna gillar det de gör. Att han sedan ser ut att flinar i hjälmen kan ju lika gärna vara ett ansiktsuttryck som han får när han koncentrerar sig. Vem vet.

Ekonomiskt oberoende

Köra värstingducce hela dagarna

Slipper titta ut och se minusgrader och drivor med snö

Hmmmm konstigt att han ler ;)

Det där är inget leende utan Capirex fighting face.
Snubben väger väl knappa 50 kilo å ska brotta runt med Duccen i hyfsade hastigheter...
Han tar nog i så han nästan skiter på sig mao.

Efter femtielva säsonger i MotoGP-cirkusen kan man ju tro att lyckan av att få köra det värsta som finns övergår till ett hårt och mer monotont arbete men bilden nedan (från testen i Qatar) kan ju få en att fundera lite.

Visst ser han lycklig ut, men kan det inte vara ett tandskydd man ser?

haha klockren bild.
:tummenupp

Nu kräver vi bildbevis.............

Ingrid är ruskigt snygg framförallt med tanke på hennes ålder.

ingrid2.jpg

story_ingrid_b.jpg

Hur gammal är hon?

Back