Har Capirex kul?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Klockren bild. :yoparty

Klart som fasen har han kul! När du kört din första RR-säsong i år Sandis, kommer du också att komma till insikt om hur kär du verkligen är i din hoj, RR och depålivet.

Sen kan man ju bara drömma om hur det är att faktiskt få betalt för att leva RR-livet, men med det kommer ju också en massa ansvar att prestera resultat också. Men ändå liksom!

Nu kräver vi bildbevis.............
Ingrid är ruskigt snygg framförallt med tanke på hennes ålder.
Tyvärr så har Playboy ensamrätt på de senaste bilderna hon tog men nya numret borde finnas i butik inom kort :rolleyes: :D
Det är därför du gör allt för att vara borta hemifrån, surfar på SH hela tiden, kör bandagar en masse och ska börja racea? :hihi
För mycket skönhet kan bli jobbigt så jag brukar fly hemifrån då och då eller bara ta en snabb titt på mig själv i spegeln :näsblod
Klockren bild. :yoparty
Klart som fasen har han kul! När du kört din första RR-säsong i år Sandis, kommer du också att komma till insikt om hur kär du verkligen är i din hoj, RR och depålivet. Sen kan man ju bara drömma om hur det är att faktiskt få betalt för att leva RR-livet, men med det kommer ju också en massa ansvar att prestera resultat också. Men ändå liksom!
Jag kan också sitta och garva på hojen ibland, men jag har inte kört på högsta nivå som Cpirex gjort i snart 20 år. Men jag skulle gärna byta med honom :)

Back