Har anmält mig till Isle of man 2008

Det e en skitcool idé! Men ärligt tror jag inte ditt galnaste jag ens har en suck att komma runt där! Men du har mitt 100%-iga stöd för att det är en kul grej o ett stort LYCKA TILL!!! :) Lyckas jag ska jag tom komma o titta o köra "Crazy sunday" eller vad den heter! :)

Kul initiativ oavset!:tummenupp

Det e en skitcool idé! Men ärligt tror jag inte ditt galnaste jag ens har en suck att komma runt där! Men du har mitt 100%-iga stöd för att det är en kul grej o ett stort LYCKA TILL!!! :) Lyckas jag ska jag tom komma o titta o köra "Crazy sunday" eller vad den heter! :)

Kul initiativ oavset!:tummenupp

bloody sunday:confused:

MAD sunday :tungan

(det är ingen slump att det säljs t-shirts med texten "I survived mad sunday" :D Det är då alla wannabee´s kör.... Man tycker man ligger på hyffsat men blir omkörd som om det var ett jävla möte :D )

Som nürburg ring då...nog för att jag e långsam men en dodge viper (som sen iofs visade sig vara en "ringen taxi") körde så man trodde man hade motorstopp....

Som nürburg ring då...nog för att jag e långsam men en dodge viper (som sen iofs visade sig vara en "ringen taxi") körde så man trodde man hade motorstopp....

Vad jag vet och sett, dom gånger jag varit på ringen är Ringen Taxi alltid BMW M5.

Ringentaxi är M5:or

Zakspeed har viprar de kör rundor med i lärosyfte. Nordslingeskola! :)
http://www.zakspeed.de/the-motorsport-company/index.php?id=373

Alla har spärrar inom hojåkning. Vissa vill inte klota för det finns en uppenbar risk för att man skadar sig eller än värre...lämnar in. Min personliga rädsla i detta är inte att man kan skada sig, utan att det kostar massa pengar att reparera. Men i detta isolerade fallet är jag fullsponsrad.

Jag har överlevt många otäcka smällar....så min tes består i att vi alla har en kölapp hos liemannen, men vi vet inte när de ropar upp ditt nummer. Man kanske ska ta och definiera cad leva verkligen innebär. Om det är att ha ett tryggt familjelivmhund,villa mm så förstår jag och respekterar deras lycka. Men jag lever verkligen när man känner att det var bara ett par mm från total katastrof i sjukt hög fart. Så om jag kommer med, vilket jag fått ett preliminärt ok på så ska Zilver med som meck och jag ska komma in i det ena eller det andra målet.....

Man måste bara släppa alla spärrar och köra som om om det vore det sista man företar sig....och det SKA jag göra!!!!
Skulle man smälla,så vet ju alla att VV gjorde och levde som han ville.Det e väl inte så jävla konstigt??
Jag har alltid respekterat alla inom RR och kommer alltid att göra ( jaok, alla förutom en) men det e ju så som jag är....det vet ni ju!!:D

Alla har spärrar inom hojåkning. Vissa vill inte klota för det finns en uppenbar risk för att man skadar sig eller än värre...lämnar in. Min personliga rädsla i detta är inte att man kan skada sig, utan att det kostar massa pengar att reparera. Men i detta isolerade fallet är jag fullsponsrad.

Jag har överlevt många otäcka smällar....så min tes består i att vi alla har en kölapp hos liemannen, men vi vet inte när de ropar upp ditt nummer. Man kanske ska ta och definiera cad leva verkligen innebär. Om det är att ha ett tryggt familjelivmhund,villa mm så förstår jag och respekterar deras lycka. Men jag lever verkligen när man känner att det var bara ett par mm från total katastrof i sjukt hög fart. Så om jag kommer med, vilket jag fått ett preliminärt ok på så ska Zilver med som meck och jag ska komma in i det ena eller det andra målet.....

Man måste bara släppa alla spärrar och köra som om om det vore det sista man företar sig....och det SKA jag göra!!!!
Skulle man smälla,så vet ju alla att VV gjorde och levde som han ville.Det e väl inte så jävla konstigt??
Jag har alltid respekterat alla inom RR och kommer alltid att göra ( jaok, alla förutom en) men det e ju så som jag är....det vet ni ju!!:D

Kul. Kör hårt! :tummenupp

Men eftersom du citerar mig, är ditt svar en replik på mitt inlägg? :va

Men jag lever verkligen när man känner att det var bara ett par mm från total katastrof i sjukt hög fart.

Med den inställningen så borde du iaf inte göra bort dig i R1000. Varför inte göra ett försök där först för att se om du har något att komma med?

Med den inställningen så borde du iaf inte göra bort dig i R1000. Varför inte göra ett försök där först för att se om du har något att komma med?

Oscar.där har man ju avåkningszoner,regler,sjukvårdare,ingen trafik,inga djur, olja på banan ja listan kan göras lång för att man ska ha hög säkerhet.Här finns ju ingen, och det är det som lockar.....vem drar på rullen mest och tar de djärvaste besluten!! det e det jag menar.
För dig Oscar önskar jag all lycka:tummenupp

Inte för att jag vill förta någonting från dig, men jag tror att du överskattar "laglösheten" som råder på TT't.

Om det blir verklighet av din satsning önskar jag dig all lycka och att du inte skadar dig.

vem drar på rullen mest och tar de djärvaste besluten!!

kör du med den inställningen så kommer du nog inte hem igen....

"vem som vet VAR man kan och INTE kan gasa, och kan pressa hojen på rätt sida av gränsen men inte längre."
låter nog bättre.....

ps. lycka till

Oscar.där har man ju avåkningszoner,regler,sjukvårdare,ingen trafik,inga djur, olja på banan ja listan kan göras lång för att man ska ha hög säkerhet.Här finns ju ingen, och det är det som lockar.....vem drar på rullen mest och tar de djärvaste besluten!! det e det jag menar.
För dig Oscar önskar jag all lycka:tummenupp

Börja med att åka av i snabbhögern på Falken och testa om det räcker. :) Brink kan säkert berätta hur det känns. :D

vem drar på rullen mest och tar de djärvaste besluten...
Är den som får styra rullstolen med ett sugrör resten av livet.

Inte för att jag vill verka negativ men...

brukar man inte mogna med åldern? måste man göra såna grejer för att vara cool när man blir äldre? då är jag hellre en stor jävla mes.

kan inte föreställa mig hur ledsen min familj hade blivit om jag ställt upp i ett dödslopp, bara för att vara cool! snacka om egotripp!

brukar man inte mogna med åldern? måste man göra såna grejer för att vara cool när man blir äldre? då är jag hellre en stor jävla mes.

kan inte föreställa mig hur ledsen min familj hade blivit om jag ställt upp i ett dödslopp, bara för att vara cool! snacka om egotripp!
cool???? fattar ingenting. När det gäller tokköra för om man nu som du säger vill vara cool, då tror jag inte att jag har så mycket att bevisa för någon av mina vänner här inom RR. Däremot tycker jag man ska försöka följa sina drömmar. Tsunami hoppar skärm och det ger honom "kicken". Jag älskar fart och gärna i de lägena där ett misstag kan bli ödesdigert. Man kan kalla det egotripp. Men med ett löfte till min f.d flickvän om att lugna ner mig så har jag gjort så i 2 säsonger. Nu e jag singel igen, och då kan jag göra det jag tycker om. Som sagt, jag moralpredikar aldrig för någon. Jag lever efter konsekvenspedagogiken. Bete dig som en idiot, och du blir behandlad som en. Kör med utsidan och du klotar. Jag ska köra, och jag ska köra allt vad jag och min makin kan leverera ihop. Men denna gången ska alla spärrar bort, annars gör man bort sig. Som ni vet så e jag inte så snabb på knudan,men i häckeberga desto fortare. Det kan ju bero på att jag tar lite större risker. Tror det e så iaf......men jag vill dit. och det handlar inteom death-wish utan om att känna 100% gokus och då LEVER jag. kram på er alla.Nå vem bjuder mig på nyårsfest?:pannkyss

...och det handlar inteom death-wish utan om att känna 100% ...

Jag kan ha fel, men de flesta av dina inlägg senaste tiden verkar grunda sig i depression och bitterhet. Ingen bra drivkraft för adrenalin-sporter som kräver precision.
Jag hoppas du går in i allt med den intelligens du faktiskt besitter... och betänk då att det finns otäcka mellanting som Bingo beskrev.
Din arrogans kan jag reta mig på ibland - men vet också att den är till för att retas.
Tro det eller ej, jag gillar dig o din sprudlande personlighet (otroligt att jag skrev det där :gnissla ) och tycker det vore väldigt synd om du siktar på att/struntar i om du skulle skada dig storartat - bli hellre storartad på annat sätt och skaffa en bättre brud nästa gång.

Hur som - lycka till :tummenupp :pannkyss

Nån nyårsfest bjuder jag inte på för den firas hemma hos familjen, tryggt och fint så att inte ens hundarna blir oroliga ;)
Men ett stort LYCKA TILL vill jag absolut ge dig.

Varför kan inte alla pessimister hålla sig borta fr tråden. Klart Von Vettet ska ge järnet om det nu är det han vill. Var och står för sina egna beslut.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti