Alla har spärrar inom hojåkning. Vissa vill inte klota för det finns en uppenbar risk för att man skadar sig eller än värre...lämnar in. Min personliga rädsla i detta är inte att man kan skada sig, utan att det kostar massa pengar att reparera. Men i detta isolerade fallet är jag fullsponsrad.
Jag har överlevt många otäcka smällar....så min tes består i att vi alla har en kölapp hos liemannen, men vi vet inte när de ropar upp ditt nummer. Man kanske ska ta och definiera cad leva verkligen innebär. Om det är att ha ett tryggt familjelivmhund,villa mm så förstår jag och respekterar deras lycka. Men jag lever verkligen när man känner att det var bara ett par mm från total katastrof i sjukt hög fart. Så om jag kommer med, vilket jag fått ett preliminärt ok på så ska Zilver med som meck och jag ska komma in i det ena eller det andra målet.....
Man måste bara släppa alla spärrar och köra som om om det vore det sista man företar sig....och det SKA jag göra!!!!
Skulle man smälla,så vet ju alla att VV gjorde och levde som han ville.Det e väl inte så jävla konstigt??
Jag har alltid respekterat alla inom RR och kommer alltid att göra ( jaok, alla förutom en) men det e ju så som jag är....det vet ni ju!!