Har anmält mig till Isle of man 2008

Din kvaltid måste vara 21 min eller bättre, vilket innebär en snittfart på 171,2 km/h..:tuttar

Om man läser här så fattar jag det som om man måste ha minst 6 tävlingsrace inom en 13mån period innan för att få ställa upp?:
http://www.iommgp.com/2007/2007 MGP Course Licence.pdf

Du måste inte ha tävlat i någon TT, men kört andra RR race. I anmälan frågas det om vilken klass/serie du kör med på hemma plan. Jag blev "antagen" att köra 2004 men fegade ur:)

Last edited:
Varför inte bara köra dit och testa "banan" utan att tävla?
Öppen alla dagar (dock gäller hastighetsbegränsningen i byarna), under Mad Sunday är det dessutom enkelriktat runt...

Var där -93... djäkligt kul, men; 9 döda på 2 veckor - vi var alldeles i närheten av den ena...
Nope - death wish är nog ett måste för att tävla där...:gnissla

Din kvaltid måste vara 21 min eller bättre, vilket innebär en snittfart på 171,2 km/h..:tuttar

Du måste inte ha tävlat i någon TT, men kört andra RR race. I anmälan frågas det om vilken klass/serie du kör med på hemma plan. Jag blev "antagen" att köra 2004 men fegade ur:)
Joo ..det var det jag menade men inte kunde uttrycka ordentligt :) Du behöll ett visst mått av "sunt förnuft" istället :) Men det vore helt klart skoj att åka dit o titta.

siktar du inte lite för högt nu,vv?:arsele
det kan gå riktigt illa.fölk som kör där e prooooofs. när ska du lära dig?
kanske dax att ta det lita lungt istället.

Lycka till! :tummenupp

Men vart har du hållit hus halva sommarn? har du hoj?
Och ja det är klart vi vill se dig ute bland oss igen Von Vettet,du är en trevlig prick :)

Some people got a bigger deatwish then others!

Någon mer än jag som tror att det är mer snack än vad det kommer bli hockey?
Inget illa Micke, men jag tror inte det blir av bara! :)

tack Oscar för ditt förtroende. Jag har faktiskt fått fullspons från HYRMAN om jag kommer med. Jag är god vän med han som är VD där. Så om jag kommer med, då kostar dett mig ingenting. Däremot kan man fråga sig om man klarar sig runt hela banan:D
Man får väl göra skäl för sitt "nick" nån gång elr?
Om jag får köra så ska jag köra så jävla tokigt det nånsin går, och jag ska ju ha en ny K8:a nu på mässan, så den hinner man väl preppa lite. Som de vise säger "Lev hårt och dö ung, men ha ul på vägen "

Och jag ska för en gång skull i livet verligen tokköra!!! :yoparty

och jag som trodde du kände mig dogge....den farten dödar jag:yoparty

Last edited:
Jag ställer lätt upp som depå slav!!

om du seriöst menar det så ring mig 040161057 elr 0737798102
jag SKA bara komma med. Smäller jag så what the fuck.......kommer jag i mål så blir det alacarte. Men för en gångs skull ska jag pressa mig til de yttersta tokgränserna. Jag har haft 2 år nu då jag med respekt för vissa andra saker tagit det lugnt.men nu känns det som det kvittar......
Nu ska man runt som en missil.....ala von vettet

coolt! men ta det jävligt lugnt, många olyckor där! att kunna banan är A och O så mitt förslag är att du köper en dvd med typ rundtur runt banan och pluggar satan, så till den milda grad att du skulle kunna ta banan i sömnen! när det går så fort som det gör där så måste man veta vart man ska ta vägen när det kommer en krök, annars går det åt helvete:näsblod håller tummarna för att du ska komma med, kör så att det ryker och gör svenska folket stolt:yoparty

Om man vill köra IOM/MANX så gäller en del saker enligt deras reglemente.

Max 750 CC, man måste ha race meriter sedan tidigare, detta för att öka säkerheten och minimera riskerna.

Ryck en tändhatt och kör en säsong i Rookie så kanske du kan köra IOM/Manx 2009:tungan

:D
Om man vill köra IOM/MANX så gäller en del saker enligt deras reglemente.

Max 750 CC, man måste ha race meriter sedan tidigare, detta för att öka säkerheten och minimera riskerna.

Ryck en tändhatt och kör en säsong i Rookie så kanske du kan köra IOM/Manx 2009:tungan

hmm....ja elr så gillar de en totalgalning som ska köra som ett jävla svin på ön. Dessutom så har jag ju SMC rr status!! jag har iaf anmält mig, och sponsorer har jag. Och skulle jag komma med så tror jag inte jag skulle skämma ut mig om jag går i mål...däremot så kan ju resan ta slut en bit innan...men då fick jag varje fall göra det jag ville to the bitter end!!:D

Verkar som om jag blir den ende här som SKA dit o kolla. som gammal malmöit så kommer jag hejja högt för dig! :tummenupp Men kom ihåg! ger hellre en blomma i din hand efteråt än kastar en på kistan.... Ses på Man :)

Verkar som om jag blir den ende här som SKA dit o kolla. som gammal malmöit så kommer jag hejja högt för dig! :tummenupp Men kom ihåg! ger hellre en blomma i din hand efteråt än kastar en på kistan.... Ses på Man :)

tack mina vänner......jag har alltid älskat att vandra on the edge.....kan det bli coolare??? kommer jag i mål kommer min tid troligen att vara ok, men om inte så hade jag jävligt kul...
här e länken till den jag anmält mig hos och fått ett preliminärt ok.

http://www.gov.im/tourism/motorsport/bike/tt.xml

vad kostar det o ta sig dit o så? är lite sugen...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti