Zilversurfer
Så, in i träsket igen
Får man ens köra TT´t innan man kört Manx GP?
Jo, det får man. Men det finns ingen "Nybörjare Klass" du måste kvalificera, ska kolla upp vilken tid som gäller för att få deltaga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får man ens köra TT´t innan man kört Manx GP?
Om man läser här så fattar jag det som om man måste ha minst 6 tävlingsrace inom en 13mån period innan för att få ställa upp?:Jo, det får man. Men det finns ingen "Nybörjare Klass" du måste kvalificera, ska kolla upp vilken tid som gäller för att få deltaga.
Om man läser här så fattar jag det som om man måste ha minst 6 tävlingsrace inom en 13mån period innan för att få ställa upp?:
http://www.iommgp.com/2007/2007 MGP Course Licence.pdf
Joo ..det var det jag menade men inte kunde uttrycka ordentligtDin kvaltid måste vara 21 min eller bättre, vilket innebär en snittfart på 171,2 km/h..
Du måste inte ha tävlat i någon TT, men kört andra RR race. I anmälan frågas det om vilken klass/serie du kör med på hemma plan. Jag blev "antagen" att köra 2004 men fegade ur![]()
Visste inte ens du har tagit licens???
Lite allvar; Va f*n ska du där och göra?
Någon mer än jag som tror att det är mer snack än vad det kommer bli hockey?
Inget illa Micke, men jag tror inte det blir av bara!![]()
Din kvaltid måste vara 21 min eller bättre, vilket innebär en snittfart på 171,2 km/h..
och jag som trodde du kände mig dogge....den farten dödar jag![]()
t
Och jag ska för en gång skull i livet verligen tokköra!!!
och jag som trodde du kände mig dogge....den farten dödar jag![]()
Jag ställer lätt upp som depå slav!!
Om man vill köra IOM/MANX så gäller en del saker enligt deras reglemente.
Max 750 CC, man måste ha race meriter sedan tidigare, detta för att öka säkerheten och minimera riskerna.
Ryck en tändhatt och kör en säsong i Rookie så kanske du kan köra IOM/Manx 2009![]()
Verkar som om jag blir den ende här som SKA dit o kolla. som gammal malmöit så kommer jag hejja högt för dig!Men kom ihåg! ger hellre en blomma i din hand efteråt än kastar en på kistan.... Ses på Man
![]()
Verkar som om jag blir den ende här som SKA dit o kolla. som gammal malmöit så kommer jag hejja högt för dig!Men kom ihåg! ger hellre en blomma i din hand efteråt än kastar en på kistan.... Ses på Man
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti