Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du nu?
Dal-Mausen
...http://www.sfro.com/Gå den vägen borde funka.
Beror ju på vad som händer med hojen när du behöver försäkringen
Vad jag har hört är att folk fixar bänkningspapper som säger typ 5% extra hästar mot org och regbesiktar med det. Då har de inget att säga när du kommer till besiktnigen med turbo (däremot kan det vara klokt att den kanske inte har 300 bhp vid bes.)
Det tvivlar jag väldigt starkt på. Sfro släpper antagligen inte igenom en hoj som amatörbyggd bara för att man höjt effekten. Mer omfattande modifieringar av ram mm måste till för att amatörregga, och jag menade ju i övrigt originalhoj i mitt tidigare inlägg. Det blir ju i princip originalhoj (allting original fortfarande, förutom motor och effekt) Men bygg ny ram och stoppa i turbomotorn i så går det att amatörregga! Då får du till och med välja namn självOch att regga en hoj tillverkad innan -99 med mer effekt går inte heller... iallafall inte med Suzuki. (Förutom Anders Brinks besiktningsgubbe som verkade godkänna +20% på effekten vilket gäller för bilar men INTE för hojar...) Suzuki lämnar inte ut några intyg på att ram och bromsar håller för mer än originaleffekt. Jag har försökt...
Du köpte hojen så?
Har byggt allt själv.
Det blir ju i princip originalhoj (allting original fortfarande, förutom motor och effekt) Men bygg ny ram och stoppa i turbomotorn i så går det att amatörregga!
Suzuki lämnar inte ut några intyg på att ram och bromsar håller för mer än originaleffekt. Jag har försökt...
Förra gången min besiktigades togs turbon bort, den här gången vet jag inte om jag orkar...
Vad händer om den inte går igenom?
Förra gången min besiktigades togs turbon bort, den här gången vet jag inte om jag orkar...
Vad händer om den inte går igenom?
Alternativ 1 !
Få in den i systemet med turbo , rätt kul när polisen stannar en och upptäcker den ... Host host "175hp"![]()
![]()
Det tvivlar jag väldigt starkt på. Sfro släpper antagligen inte igenom en hoj som amatörbyggd bara för att man höjt effekten. Mer omfattande modifieringar av ram mm måste till för att amatörregga, och jag menade ju i övrigt originalhoj i mitt tidigare inlägg. Det blir ju i princip originalhoj (allting original fortfarande, förutom motor och effekt) Men bygg ny ram och stoppa i turbomotorn i så går det att amatörregga! Då får du till och med välja namn självOch att regga en hoj tillverkad innan -99 med mer effekt går inte heller... iallafall inte med Suzuki. (Förutom Anders Brinks besiktningsgubbe som verkade godkänna +20% på effekten vilket gäller för bilar men INTE för hojar...) Suzuki lämnar inte ut några intyg på att ram och bromsar håller för mer än originaleffekt. Jag har försökt...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |