Hur menar du nu?
Dal-Mausen
...http://www.sfro.com/ Gå den vägen borde funka.
Beror ju på vad som händer med hojen när du behöver försäkringen
Vad jag har hört är att folk fixar bänkningspapper som säger typ 5% extra hästar mot org och regbesiktar med det. Då har de inget att säga när du kommer till besiktnigen med turbo (däremot kan det vara klokt att den kanske inte har 300 bhp vid bes.)
Det tvivlar jag väldigt starkt på. Sfro släpper antagligen inte igenom en hoj som amatörbyggd bara för att man höjt effekten. Mer omfattande modifieringar av ram mm måste till för att amatörregga, och jag menade ju i övrigt originalhoj i mitt tidigare inlägg. Det blir ju i princip originalhoj (allting original fortfarande, förutom motor och effekt) Men bygg ny ram och stoppa i turbomotorn i så går det att amatörregga! Då får du till och med välja namn själv Och att regga en hoj tillverkad innan -99 med mer effekt går inte heller... iallafall inte med Suzuki. (Förutom Anders Brinks besiktningsgubbe som verkade godkänna +20% på effekten vilket gäller för bilar men INTE för hojar...) Suzuki lämnar inte ut några intyg på att ram och bromsar håller för mer än originaleffekt. Jag har försökt...
Du köpte hojen så?
Har byggt allt själv .
Det blir ju i princip originalhoj (allting original fortfarande, förutom motor och effekt) Men bygg ny ram och stoppa i turbomotorn i så går det att amatörregga!
Suzuki lämnar inte ut några intyg på att ram och bromsar håller för mer än originaleffekt. Jag har försökt...
Förra gången min besiktigades togs turbon bort, den här gången vet jag inte om jag orkar...
Vad händer om den inte går igenom?
Förra gången min besiktigades togs turbon bort, den här gången vet jag inte om jag orkar...
Vad händer om den inte går igenom?
Alternativ 1 !
Få in den i systemet med turbo , rätt kul när polisen stannar en och upptäcker den ... Host host "175hp"
Det tvivlar jag väldigt starkt på. Sfro släpper antagligen inte igenom en hoj som amatörbyggd bara för att man höjt effekten. Mer omfattande modifieringar av ram mm måste till för att amatörregga, och jag menade ju i övrigt originalhoj i mitt tidigare inlägg. Det blir ju i princip originalhoj (allting original fortfarande, förutom motor och effekt) Men bygg ny ram och stoppa i turbomotorn i så går det att amatörregga! Då får du till och med välja namn själv Och att regga en hoj tillverkad innan -99 med mer effekt går inte heller... iallafall inte med Suzuki. (Förutom Anders Brinks besiktningsgubbe som verkade godkänna +20% på effekten vilket gäller för bilar men INTE för hojar...) Suzuki lämnar inte ut några intyg på att ram och bromsar håller för mer än originaleffekt. Jag har försökt...
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!
Den traditionsenliga mc-kor... |
|
Eldrivna Oruga Unitrack
Oruga Unitrack, en motorcyk... |
|
Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar
Gran Premi de Catalunya Mot... |
|
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |