Mean Man
My God will kill your
FAN O HANS MOSTER!!!! Nu efter vinterförvaringen är inget sig likt.Hojen bluddrade på tomgång och man fick gasa till för att den skulle tända på alla fyra cylindrar. Svårstartad varm var den också.
Kollade vilken cylinder det var som släpade och bytte stift på tvåans cylinder.
Startade som en dröm och gick på alla cylindrar. Körde en runda och stannade vid en affär. Skulle starta sen igen och den var svårstartad som fan.
Men men igång gick den och tvåan släpade igen, tills man gasar till. Och när man motorbromsar så blir det dova eftertändningar som tonåringar går igång på men inte en annan som ser ännu mer problem framför sig.
Hojen verkar gå fett ioch med eftertändningar och att det ibland luktar bensin vid varmstart. Även vid slutburksmynningen är det fuktigt.
Så min fråga är: Vad är min djävla hojs problem??
Jag har bytt stift.
Kan flottören hängt sig i fuggen? så att fuggen flödar hela tiden?
Den är inte dynojetpreppad
Någorlunda lättstartad kall.
Tacksam för ett behjälpligt svar.
Kollade vilken cylinder det var som släpade och bytte stift på tvåans cylinder.
Startade som en dröm och gick på alla cylindrar. Körde en runda och stannade vid en affär. Skulle starta sen igen och den var svårstartad som fan.
Men men igång gick den och tvåan släpade igen, tills man gasar till. Och när man motorbromsar så blir det dova eftertändningar som tonåringar går igång på men inte en annan som ser ännu mer problem framför sig.
Hojen verkar gå fett ioch med eftertändningar och att det ibland luktar bensin vid varmstart. Även vid slutburksmynningen är det fuktigt.
Så min fråga är: Vad är min djävla hojs problem??
Jag har bytt stift.
Kan flottören hängt sig i fuggen? så att fuggen flödar hela tiden?

Den är inte dynojetpreppad
Någorlunda lättstartad kall.
Tacksam för ett behjälpligt svar.