Hangaround of The Pink Ladies

Du är varmt välkommen. :tummenupp Om du inte visste sen innan så är Ms C Hook från K-stad och söker folk att köra med. :)

Det är bara att hänga med oss i sommar. Vi är en liten grupp som brukar samlas utanför MAX Hamburger på onsdagarna i sommar.
Kolla in www.azzazzin.se där skriver vi lite om vad som händer. :tummenupp

Tyvärr är mina arbetstider skit. Eller, ja, jag ska inte klaga. Är ledig måndagar och vissa tisdagar men arbetar 7-18 eller 19 ons-fre. Hade ni börjat köra vid 18.30 hade jag kanske hunnit med för jag jobbar i närheten. :)

Varmt välkommen!! :tummenupp Ser att du har ett monster, inte det minsta avundsjuk!! :D

Tackar tackar, hade en lyckad premiär på lockarps knixen idag med henne :yoparty ! Får väl köpa en hangaroundtröja så man kan va välklädd nästa knix när jag ska stå flaggvakt :D !

Tackar tackar, hade en lyckad premiär på lockarps knixen idag med henne :yoparty ! Får väl köpa en hangaroundtröja så man kan va välklädd nästa knix när jag ska stå flaggvakt :D !

Har du varit på Sturupraceway nån gång? Du kan anmäla dig som flaggvakt där och få poäng som du kan köra för sen. Väldigt roligt om du inte provat storbana innan. Gå in på www.sydskanesemse.nu och läs samt bli medlem. :tummenupp Jag ska köra den 13e juni.

Läste detta försent såklart :gnissla annars hade man ju kikat bort till sturup i söndags. Hoppas ni hade kul :banana !

Läste detta försent såklart :gnissla annars hade man ju kikat bort till sturup i söndags. Hoppas ni hade kul :banana !

Nästa körning är 4 juli, in o boka dig nu. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...