Hangaround of The Pink Ladies

Fan man kan inte tuffa sig nånstans längre:va

Jodå, du får tuffa dig hur mycket du vill o du blir ännu tuffare med en hangaround of The Pink Ladies signatur. :krama

D e väl inte hos killarna du ska gå hem?

Undrar varför jag inte fått någon inbjudan än !? :confused:

Inbjudan? Hangaround blir du utan någon inbjudan. Pink Ladie blir du om du är tjej, vilket du inte är, tror jag, osäker ibland. ;)

Nu när ni fått en massa hangarounds så tycker jag det ska upp mer bilder i er tråd där medlemmarna presenteras!^^

Money din lilla rackare som tar bort mitt meddelande!:mad:

Nu när ni fått en massa hangarounds så tycker jag det ska upp mer bilder i er tråd där medlemmarna presenteras!^^

Money din lilla rackare som tar bort mitt meddelande!:mad:

Medlemmarna får själva välja om dom vill lägga ut bilder och vad för typ av bilder det blir.

Inbjudan? Hangaround blir du utan någon inbjudan. Pink Ladie blir du om du är tjej, vilket du inte är, tror jag, osäker ibland. ;)

Men jag vill ha en inbjudan! :mad:
Jag må vara lite småfeminim och ha en fin rosa färg på min msn som du redan kommenterat. Men nog bör du kunna vara säker på att jag inte är tjej. Om inte annat kanske du kan få uppleva det på lördag. :brynad

Medlemmarna får själva välja om dom vill lägga ut bilder och vad för typ av bilder det blir.

Detta är också ett krav som jag vill få uppfyllt innan jag blir hangaround! :wiggle

I sann "Pink Ladies members"-trådanda, så... Men med hangaround-touch!

Nick: Palle71

Namn i passet: Nästan Palle.

Bor: Lund, Skåne, Sverige.

Hojar: Ducati ST4s och Honda CB650.

Foto: Hahahahaha... Njäe, tror inte det.

Favoritmusik: Nästan allt som låter.

Favoritdjur: Kaniner och hundar.

Min bästa kompis: Platsen är öppen. PM:a CV!

Vad jag vill bli när jag blir stor: Gift? :gnissla Eller för att vara verklighetstrogna... Rik som ett troll så jag kan köra hoj på sommaren och åka skidor på vintern. Alltid!

Favoritfärg: Ducati-Röd.

Mitt favoritprogram på TV: Nyheterna.

Min favoritsite på nätet: Sporthoj.com och Google Mails-chatten!

Min favoritsak: Min laptop!

Skostorlek: Skit i det du!

Min drömhoj: Ducati 1198!

Så... Bara att fylla på! :tummenupp

...
Vad jag vill bli när jag blir stor: Gift? :gnissla Eller för att vara verklighetstrogna... Rik som ett troll så jag kan köra hoj på sommaren och åka skidor på vintern. Alltid!
...

Aah, nästan så jag skulle kunna tro att det var min profil. Men bara nästan. Det är nämligen möjligt att åka skidor året om. Gäller bara att vara på rätt plats. Nu har jag en störd snöabstinens.

Aah, nästan så jag skulle kunna tro att det var min profil. Men bara nästan. Det är nämligen möjligt att åka skidor året om. Gäller bara att vara på rätt plats. Nu har jag en störd snöabstinens.

Jo, men man vill ju köra hoj också. :)

Och snöabstinensen sätter för min del in först då hojen är inställd. :tummenupp Nästan.

I NyaZeeland går det fint att kombinera:tungan

Teeser av vad som komma skall :yoparty

Bifogat

• pudder.jpg
    pudder.jpg
    16.6 KB · Visningar: 161
  • n594728856_396258_2199.jpg
    n594728856_396258_2199.jpg
    30.3 KB · Visningar: 165
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...