handskydd! VART !

Spider skrev:
Konstigt... :confused: Jag har två polare som fått besiktiga om just pga att dom kapat handtaget. Och det var på två olika stationer i Stockholmsområdet. Då den ena råkade ut för det före den andra så chansade han på att få igenom det på en annan men det gick inge bättre där.

Nåja, verkar inte vara helt självklart vilket som gäller i alla fall och inlägget får väl räknas som en liten brasklapp i alla fall.

.
Det kan väl vara för att det saknas kula längst ut?Kapa och svetsa tillbaka kulan så borde problemet vara löst? :confused:

Spider skrev:
Tyvärr finns det inte (enl. Ragnar/Lelles) till just den pump med justerbart handtag jag snackar om och som sitter på motardvarianterna av Duke (duh)/625/640/660. Samma pump sitter faktiskt på från fabrik på min SMR -04 åxå.

Och orginalhandtaget är ohemult dyrt.... typ 4-500 om jag inte missminner mig helt.
.
Kolla efter bromsgrepp till en Ducati 916 97-98, det är samma och finns från 16$, riktigt billigt alltså men jag vet inte vart man kan få tag på såna i Sverige.

RookieSM skrev:
Kolla efter bromsgrepp till en Ducati 916 97-98, det är samma och finns från 16$, riktigt billigt alltså men jag vet inte vart man kan få tag på såna i Sverige.
Måste kollas upp. Tack :tummenupp

.

Spider skrev:
Måste kollas upp. Tack :tummenupp
Bra! Kolla upp det! :) Och säg till när du hittat, om inte kan du få en utländsk länk från mig så får du handla hem ett gäng. :)

Back