Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det kan väl vara för att det saknas kula längst ut?Kapa och svetsa tillbaka kulan så borde problemet vara löst?Spider skrev:Konstigt...Jag har två polare som fått besiktiga om just pga att dom kapat handtaget. Och det var på två olika stationer i Stockholmsområdet. Då den ena råkade ut för det före den andra så chansade han på att få igenom det på en annan men det gick inge bättre där.
Nåja, verkar inte vara helt självklart vilket som gäller i alla fall och inlägget får väl räknas som en liten brasklapp i alla fall.
.
Kolla efter bromsgrepp till en Ducati 916 97-98, det är samma och finns från 16$, riktigt billigt alltså men jag vet inte vart man kan få tag på såna i Sverige.Spider skrev:Tyvärr finns det inte (enl. Ragnar/Lelles) till just den pump med justerbart handtag jag snackar om och som sitter på motardvarianterna av Duke (duh)/625/640/660. Samma pump sitter faktiskt på från fabrik på min SMR -04 åxå.
Och orginalhandtaget är ohemult dyrt.... typ 4-500 om jag inte missminner mig helt.
.
Precis så var fallet.Åmotar´n skrev:Det kan väl vara för att det saknas kula längst ut?
Om man har möjlighet, utrustning och kunskap till det så.... visst.Åmotar´n skrev:Kapa och svetsa tillbaka kulan så borde problemet vara löst?![]()
Måste kollas upp. TackRookieSM skrev:Kolla efter bromsgrepp till en Ducati 916 97-98, det är samma och finns från 16$, riktigt billigt alltså men jag vet inte vart man kan få tag på såna i Sverige.
Har inte alla TIG hemma då?Spider skrev:Precis så var fallet.
Om man har möjlighet, utrustning och kunskap till det så.... visst.
.
Bra! Kolla upp det!Spider skrev:Måste kollas upp. Tack![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |