Handledare!!

• Thread starter Thread starter SFB
  • Start date Start date

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Jag är i något desperat tillstånd nu men jag måste verkligen hitta en till handledare! Så om någon i Västeråstrakten känner för att vara handledare för lite övningskörning så visar jag självklart min tacksamhet efter era önskemål!! :whip :öl :öl :öl :bow

Det verkar vara färre än man tror som har KK här. Ännu färre har haft det oavbrutet i 5 år. :rolleyes:

Rymding skrev:
Det verkar vara färre än man tror som har KK här. Ännu färre har haft det oavbrutet i 5 år. :rolleyes:
Det har inte slagit dig/er att vi som uppfyller kraven för handledare kanske redan har fullt upp med andra vänner som övningskör?
Tsk, tsk. Komma här mitt i sommaren och tro att vi är mindre uppbokade än körskolorna :p

craze skrev:
Det har inte slagit dig/er att vi som uppfyller kraven för handledare kanske redan har fullt upp med andra vänner som övningskör?
Tsk, tsk. Komma här mitt i sommaren och tro att vi är mindre uppbokade än körskolorna :p

:D Ibland har man tur och får ett återbud!!

www.gubbhoj.com kanske är en bättre sida att fråga på när det kommer till oavbrutet körkort i 5 år... :fakta

utbyte av tjänster kan vara ett bra lockbete... vill man ha nåt gjort så erbjuder man nåt i gengäld, det är min erfarenhet iaf.
Lycka till..

Pappsen skrev:
utbyte av tjänster kan vara ett bra lockbete... vill man ha nåt gjort så erbjuder man nåt i gengäld, det är min erfarenhet iaf.
Lycka till..

Trodde att det var glasklart i mitt inlägg!! Klart att det ska löna sig för den som ställer upp! En platta :öl för någon timme, eller vad vet jag. Bryr mig mer om att få tag på någon överhuvudtaget, så länge det inte är körskolepriser! :)

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back