Handledare!!

• Thread starter Thread starter SFB
  • Start date Start date

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Jag är i något desperat tillstånd nu men jag måste verkligen hitta en till handledare! Så om någon i Västeråstrakten känner för att vara handledare för lite övningskörning så visar jag självklart min tacksamhet efter era önskemål!! :whip :öl :öl :öl :bow

Det verkar vara färre än man tror som har KK här. Ännu färre har haft det oavbrutet i 5 år. :rolleyes:

Rymding skrev:
Det verkar vara färre än man tror som har KK här. Ännu färre har haft det oavbrutet i 5 år. :rolleyes:
Det har inte slagit dig/er att vi som uppfyller kraven för handledare kanske redan har fullt upp med andra vänner som övningskör?
Tsk, tsk. Komma här mitt i sommaren och tro att vi är mindre uppbokade än körskolorna :p

craze skrev:
Det har inte slagit dig/er att vi som uppfyller kraven för handledare kanske redan har fullt upp med andra vänner som övningskör?
Tsk, tsk. Komma här mitt i sommaren och tro att vi är mindre uppbokade än körskolorna :p

:D Ibland har man tur och får ett återbud!!

www.gubbhoj.com kanske är en bättre sida att fråga på när det kommer till oavbrutet körkort i 5 år... :fakta

utbyte av tjänster kan vara ett bra lockbete... vill man ha nåt gjort så erbjuder man nåt i gengäld, det är min erfarenhet iaf.
Lycka till..

Pappsen skrev:
utbyte av tjänster kan vara ett bra lockbete... vill man ha nåt gjort så erbjuder man nåt i gengäld, det är min erfarenhet iaf.
Lycka till..

Trodde att det var glasklart i mitt inlägg!! Klart att det ska löna sig för den som ställer upp! En platta :öl för någon timme, eller vad vet jag. Bryr mig mer om att få tag på någon överhuvudtaget, så länge det inte är körskolepriser! :)

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back