Handledare i sthlm sökes

Jag kan ställa upp. Jag har bott i Årsta och dessutom varit singel. Jag är välutrustad och väldigt ihärdig. Betalning accepteras i kontanter eller natura. Ingen hemslöjd eller hantverk, tack.

Jag är iofs 14 år äldre än du, så det kan bli lite äckligt. Men jag är inte så bekymrad, är du?

Mat_hilda skrev:
Hejsan!

Började att övningsköra i slutet av förra sommaren och hann därför inte fixa kortet då.
Teorin är fixad och jag hoppas på att ta körkortet i början av sommarn som kommer.
Har två super bra handledare men dom har tyvärr inte så mycket tid som jag skulle vilja att dom hade :tungan

Så den stora frågan:

Finns det någon här som har tid att köra med mig så fort snön försvinner? Jag bor i årsta och att bo i närheten kan ju vara en fördel. Vill bara få in rutin på min körning så tuffa runt i stan, landsvägskörning eller piska bulten är vilket som :gnissla. Har bilkörkort så trafikvana har jag...

Så, finns det någon i STOCKHOLM, gärna södra delen som är intresserad?
PM:A!! :)

//Matilda

Tjenare!

Har nog tyvärr inte haft kortet tillräckligt länge för att hjälpa dig är jag rädd. Men vill du ha åksällskap i sommar är det bara att höra av dig! Bor i Haninge och letar någon/några att åka med i sommar. :)

Itacha75 skrev:
Tjenare!

Har nog tyvärr inte haft kortet tillräckligt länge för att hjälpa dig är jag rädd. Men vill du ha åksällskap i sommar är det bara att höra av dig! Bor i Haninge och letar någon/några att åka med i sommar. :)

Ställ dig i kö!!!!!!! :4skrika :7peta

Magnus-Sthlm skrev:
Ok, tänkte mer om man får åka med två övningskörare samtidigt. Ska vara handledare åt en kompis så hon får gärna följa med då tänkte jag.

Det är enbart en som gäller. Tidigare fick utbildade körskolelärare ha flera med headset, radio och såna grejer, men även det är slut nu. Så en övningskörare är det som gäller för alla.

Mattias skrev:
Jag kan ställa upp. Jag har bott i Årsta och dessutom varit singel. Jag är välutrustad och väldigt ihärdig. Betalning accepteras i kontanter eller natura. Ingen hemslöjd eller hantverk, tack.

Jag är iofs 14 år äldre än du, så det kan bli lite äckligt. Men jag är inte så bekymrad, är du?

:yoparty :hihi

Herman skrev:
Skulle behöva några bilder... Skulle underlätta fallet... :7peta :lol
Mattias skrev:

Självklart lägger jag upp en bild på mig själv, det är ju ändå insidan som räknas!

Men nån borde det väl ändå finnas som har för mycket fritid?!

Bifogat

• up004.jpg
    up004.jpg
    9.9 KB · Visningar: 356
Mat_hilda skrev:
Självklart lägger jag upp en bild på mig själv, det är ju ändå insidan som räknas!

Men nån borde det väl ändå finnas som har för mycket fritid?!

inte funderat på linser, för utan dom där brillorna ser du garanterat inget och med får du inte på dig hjälmen :)

mojjsan skrev:
inte funderat på linser, för utan dom där brillorna ser du garanterat inget och med får du inte på dig hjälmen :)

Jag vet, de kan bli ganska jobbigt. Man får så mycket blickar när man försöker ha brillorna utanpå hjälmen okså :hihi

Jag tycker det är fördjävligt att en massa hormonstinna killar som bara tänker med kuken ska komma och förstöra den här lilla flickans tråd. Fördjävligt. :mad:
Hon som säkert hade förväntat sig svar från vettiga kyrkgossar men bara en massa pedofiler och annat bottenskrap nappar.

Victor skrev:
Jag tycker det är fördjävligt att en massa hormonstinna killar som bara tänker med kuken ska komma och förstöra den här lilla flickans tråd. Fördjävligt. :mad:
Hon som säkert hade förväntat sig svar från vettiga kyrkgossar men bara en massa pedofiler och annat bottenskrap nappar.

Du är duktig :pannkyss :tummenupp

:hihi

Hade jag vart singel är det ju nästan så man ställt dig i kö för Mattias :Bugar :hihi :hihi

Victor skrev:

Hellre tänka med än tänka på...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...