Handledare i sthlm sökes

Victor skrev:
Jag tycker det är fördjävligt att en massa hormonstinna killar som bara tänker med kuken ska komma och förstöra den här lilla flickans tråd. Fördjävligt. :mad:
Hon som säkert hade förväntat sig svar från vettiga kyrkgossar men bara en massa pedofiler och annat bottenskrap nappar.

Tror du de där hjälper.... :7peta

Jag kan nog ställa upp om jag blir godkänd som handledare. Jag bor på norr sidan men det tar inte så lång tid att komma till söder.

Har haft mc kort i nästan 4 år nu sen mitt första mc kort som var för lätt mc. Har haft tung i 2,5 år.
Men man kan ju alltid prova att skicka in papper och se vad dom säger.

Det är bara att höra av sig om du vill prova.

Man får vara handledare åt flera samtidigt, dock bara vara ute och övnigsköra med en åt gången. Min handledare var det åt sin flickvän samtidigt som han var det åt mig. (förra året)

Jag söker också en handledare då jag tröttnat på farsan som utöver att vara gnällig även kör HD :gnissla
Jag har inget b-kort sen tidigare, ingen trafikvana, fartblind, tävlingslysten och dåligt omdöme i största allmänhet. Däremot är jag ganska trevlig.
Skicka ett PM!

Nitrogen skrev:
Jag söker också en handledare då jag tröttnat på farsan som utöver att vara gnällig även kör HD :gnissla
Jag har inget b-kort sen tidigare, ingen trafikvana, fartblind, tävlingslysten och dåligt omdöme i största allmänhet. Däremot är jag ganska trevlig.
Skicka ett PM!

Glöm inte att du är singel och snygg också! :tuttar

Nitrogen skrev:
Skicka ett PM!
Låter som du har fina meriter, jag har inget/ingen KK heller men det spelar kanske inte någon roll, man blir bara av med det/dom hela tiden.

Johanjulgran skrev:
Jag kan nog ställa upp om jag blir godkänd som handledare. Jag bor på norr sidan men det tar inte så lång tid att komma till söder.

Har haft mc kort i nästan 4 år nu sen mitt första mc kort som var för lätt mc. Har haft tung i 2,5 år.
Men man kan ju alltid prova att skicka in papper och se vad dom säger.

Det är bara att höra av sig om du vill prova.

Kollade upp tiderna för handledning. Tyvärr så måste man ha haft aktuell behörighet i minst fem år. Så det spelar om ingen roll om du har kört bil i 40 år. Har du bara kört mc i 2,5 så räcker det inte.

Tråkigt, annars hade jag ställt upp själv.
:tomten

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...