Handledare i Gävletrakten

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Ort
kungsgården
Hoj
Yamaha yzf thundercat -97
Hej
Undrar om det finns några hojfantaster i Gävletrakten som skulle kunna tänka sig att ställa upp som övningsköringshandledare....? :D
/S
 
Jag bor i Gävletrakten, typ Stockholm. Är du singel så är det ju inte så långt :)
 
uzibabe skrev:
Hej
Undrar om det finns några hojfantaster i Gävletrakten som skulle kunna tänka sig att ställa upp som övningsköringshandledare....? :D
/S

gå in på www.fuelmedia.org och skriv samma sak i gästboken. (Titta inte på filmerna om du ska våga åka med grabbarna bara)
 
Rigge skrev:
Det är nog inte allt för många som har haft körkort i 5 år... vissa kanske. :va

Det finns rätt många kan jag lova.
Är man inte polismagnet så brukar de gå finfint.
Bra initiativ Uzibabe.
Kolla med folk du träffar åxå, kolla med alla om de vet någon som vet någon.
Man måste inte ha sin bästis som handledare.
Räkna med mkt slit, tjat, förseningar då och då.. ja allt som kan inträffa när man är två som ska samsas. Man måste ju inte lyssna på ALLT det säger. (bara det väsentliga).
Kom ner och kör på Rörken m.m :hej
 
Tinatjejen skrev:
Det finns rätt många kan jag lova.
Är man inte polismagnet så brukar de gå finfint.

Det var ju Kreuger som sa att hon skulle skriva på fuelmedia.org, dom flesta DÄR har inte haft sitt körkort så länge.
 
Någon handledarvillig i sthlms trakten då? Har B-kort (och liite trafikerfarenhet) men aldrig suttit på en hoj förut. :rodnar

Känns idiotiskt betala trafikskolorna tusenlappar för mängdkörning osv.
 
Rigge skrev:
Det är nog inte allt för många som har haft körkort i 5 år... vissa kanske. :va
Rigge skrev:
Det var ju Kreuger som sa att hon skulle skriva på fuelmedia.org, dom flesta DÄR har inte haft sitt körkort så länge.


nä, det har du rätt i att det kanske inte är så många. Är väl de som är i vår ålder och tog kortet direkt vid 18 och inte gjort som jag och vart utan det igen en liten period..... Ambulans borde klara kravet, men har väl ingen hoj än...
 
uzibabe skrev:
Hej
Undrar om det finns några hojfantaster i Gävletrakten som skulle kunna tänka sig att ställa upp som övningsköringshandledare....? :D
/S

Bor du i Kungsgården? Det finns ju hojfantaster där och i Åshammar. Jag håller också på med MC kort och tänkte köra upp i Maj. Om jag klarar uppkörningen blir alla mina 5 handledare lediga.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top