Handledare i Gävletrakten

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Yamaha yzf thundercat -97
Hej
Undrar om det finns några hojfantaster i Gävletrakten som skulle kunna tänka sig att ställa upp som övningsköringshandledare....? :D
/S

Jag bor i Gävletrakten, typ Stockholm. Är du singel så är det ju inte så långt :)

uzibabe skrev:
Hej
Undrar om det finns några hojfantaster i Gävletrakten som skulle kunna tänka sig att ställa upp som övningsköringshandledare....? :D
/S

gå in på www.fuelmedia.org och skriv samma sak i gästboken. (Titta inte på filmerna om du ska våga åka med grabbarna bara)

Rigge skrev:
Det är nog inte allt för många som har haft körkort i 5 år... vissa kanske. :va

Det finns rätt många kan jag lova.
Är man inte polismagnet så brukar de gå finfint.
Bra initiativ Uzibabe.
Kolla med folk du träffar åxå, kolla med alla om de vet någon som vet någon.
Man måste inte ha sin bästis som handledare.
Räkna med mkt slit, tjat, förseningar då och då.. ja allt som kan inträffa när man är två som ska samsas. Man måste ju inte lyssna på ALLT det säger. (bara det väsentliga).
Kom ner och kör på Rörken m.m :hej

Tinatjejen skrev:
Det finns rätt många kan jag lova.
Är man inte polismagnet så brukar de gå finfint.

Det var ju Kreuger som sa att hon skulle skriva på fuelmedia.org, dom flesta DÄR har inte haft sitt körkort så länge.

Någon handledarvillig i sthlms trakten då? Har B-kort (och liite trafikerfarenhet) men aldrig suttit på en hoj förut. :rodnar

Känns idiotiskt betala trafikskolorna tusenlappar för mängdkörning osv.

Rigge skrev:
Det är nog inte allt för många som har haft körkort i 5 år... vissa kanske. :va
Rigge skrev:
Det var ju Kreuger som sa att hon skulle skriva på fuelmedia.org, dom flesta DÄR har inte haft sitt körkort så länge.

nä, det har du rätt i att det kanske inte är så många. Är väl de som är i vår ålder och tog kortet direkt vid 18 och inte gjort som jag och vart utan det igen en liten period..... Ambulans borde klara kravet, men har väl ingen hoj än...

uzibabe skrev:
Hej
/S

Bor du i Kungsgården? Det finns ju hojfantaster där och i Åshammar. Jag håller också på med MC kort och tänkte köra upp i Maj. Om jag klarar uppkörningen blir alla mina 5 handledare lediga.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park