Handbok till ur-gsxr 750/1100

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Vänder mig till er i stan först...
Undrar om någon har en sådan som kanske skulle kunna lånas/säljas/kopieras ut. :va
Är intresserad av motordelarna till 1100an och chassidelarna till 750n. Annars så är det mesta av intresse. Eller kanske om nån vill agera jour-telefon eller nått under mina skruvturer. Ur-Suzuki-motorer är något jag inte har rört tidigare.

MVH Fantomen aka Henrik

Henkka skrev:
Vänder mig till er i stan först...
Undrar om någon har en sådan som kanske skulle kunna lånas/säljas/kopieras ut. :va
Är intresserad av motordelarna till 1100an och chassidelarna till 750n. Annars så är det mesta av intresse. Eller kanske om nån vill agera jour-telefon eller nått under mina skruvturer. Ur-Suzuki-motorer är något jag inte har rört tidigare.

MVH Fantomen aka Henrik

Kika i teknikforumet. Vet att det funnits länkar till ställen där du kan ladda ner den gratis

Om inte ovanstående fungerar går det ju alltid att köpa Haynes manualen (det gjorde jag).

//B

Bear skrev:
Om inte ovanstående fungerar går det ju alltid att köpa Haynes manualen (det gjorde jag).

//B

Blir nog det. Ovanstående filer ville inte fungera av någon anledning. Köpte du den i stan eller via internet eller något annat medium??

Henkka skrev:
Blir nog det. Ovanstående filer ville inte fungera av någon anledning. Köpte du den i stan eller via internet eller något annat medium??

Köpte den direkt från Haynes i England, fick den hem i brevlådan till en fraktkostnad av ca 40 SKr (billigare än inom sverige........)
Kolla på http://www.haynes.com

(kan hända att priserna är annorlunda idag då jag köpte boken för ett par år sedan).

//B

Bear skrev:
Köpte den direkt från Haynes i England, fick den hem i brevlådan till en fraktkostnad av ca 40 SKr (billigare än inom sverige........)
Kolla på http://www.haynes.com

(kan hända att priserna är annorlunda idag då jag köpte boken för ett par år sedan).

//B

Tackar. Funkade ju prima det där, tog 4 vardagar innan jag hade ett stort brev i lådan! :tummenupp

Det roliga är ju att jag nu har upptäckt ALLA diversse ting, saker och delar som inte är original för denna årsmodell eller för Suzuki över huvudtaget... Ännu mera bekymmer att hitta rätt namn och nr på delarna.

Henkka skrev:
Tackar. Funkade ju prima det där, tog 4 vardagar innan jag hade ett stort brev i lådan! :tummenupp

Det roliga är ju att jag nu har upptäckt ALLA diversse ting, saker och delar som inte är original för denna årsmodell eller för Suzuki över huvudtaget... Ännu mera bekymmer att hitta rätt namn och nr på delarna.

Vilken gixxer är det du har ??

//B

Bear skrev:
Vilken gixxer är det du har ??

//B

GSXR750 -85 med 86ans 1052ccm motor, 7/11 alltså. Där av att jag sökte 2 böcker som visade sig vara en. :)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna