Handbok till ur-gsxr 750/1100

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
Vänder mig till er i stan först...
Undrar om någon har en sådan som kanske skulle kunna lånas/säljas/kopieras ut. :va
Är intresserad av motordelarna till 1100an och chassidelarna till 750n. Annars så är det mesta av intresse. Eller kanske om nån vill agera jour-telefon eller nått under mina skruvturer. Ur-Suzuki-motorer är något jag inte har rört tidigare.

MVH Fantomen aka Henrik
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Henkka skrev:
Vänder mig till er i stan först...
Undrar om någon har en sådan som kanske skulle kunna lånas/säljas/kopieras ut. :va
Är intresserad av motordelarna till 1100an och chassidelarna till 750n. Annars så är det mesta av intresse. Eller kanske om nån vill agera jour-telefon eller nått under mina skruvturer. Ur-Suzuki-motorer är något jag inte har rört tidigare.

MVH Fantomen aka Henrik

Kika i teknikforumet. Vet att det funnits länkar till ställen där du kan ladda ner den gratis
 

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Knivsta
Hoj
Avställd klassiker.
Om inte ovanstående fungerar går det ju alltid att köpa Haynes manualen (det gjorde jag).

//B
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
Bear skrev:
Om inte ovanstående fungerar går det ju alltid att köpa Haynes manualen (det gjorde jag).

//B

Blir nog det. Ovanstående filer ville inte fungera av någon anledning. Köpte du den i stan eller via internet eller något annat medium??
 

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Knivsta
Hoj
Avställd klassiker.
Henkka skrev:
Blir nog det. Ovanstående filer ville inte fungera av någon anledning. Köpte du den i stan eller via internet eller något annat medium??

Köpte den direkt från Haynes i England, fick den hem i brevlådan till en fraktkostnad av ca 40 SKr (billigare än inom sverige........)
Kolla på http://www.haynes.com

(kan hända att priserna är annorlunda idag då jag köpte boken för ett par år sedan).

//B
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
Bear skrev:
Köpte den direkt från Haynes i England, fick den hem i brevlådan till en fraktkostnad av ca 40 SKr (billigare än inom sverige........)
Kolla på http://www.haynes.com

(kan hända att priserna är annorlunda idag då jag köpte boken för ett par år sedan).

//B

Tackar. Funkade ju prima det där, tog 4 vardagar innan jag hade ett stort brev i lådan! :tummenupp

Det roliga är ju att jag nu har upptäckt ALLA diversse ting, saker och delar som inte är original för denna årsmodell eller för Suzuki över huvudtaget... Ännu mera bekymmer att hitta rätt namn och nr på delarna.
 

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Knivsta
Hoj
Avställd klassiker.
Henkka skrev:
Tackar. Funkade ju prima det där, tog 4 vardagar innan jag hade ett stort brev i lådan! :tummenupp

Det roliga är ju att jag nu har upptäckt ALLA diversse ting, saker och delar som inte är original för denna årsmodell eller för Suzuki över huvudtaget... Ännu mera bekymmer att hitta rätt namn och nr på delarna.

Vilken gixxer är det du har ??

//B
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
Bear skrev:
Vilken gixxer är det du har ??

//B

GSXR750 -85 med 86ans 1052ccm motor, 7/11 alltså. Där av att jag sökte 2 böcker som visade sig vara en. :)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top