Han är väl snart ute igen

jag tycker man borde lägga gift i sprutorna man delar ut sen säga att det var ett misstag,sen har man sparat en rejäl slant.
knarkare är inte värd mycke i mina ögon så bespara mig moralsnacket om att dom måste få en chans,deras hjärna är redan sönder knarkad så d är för sent.

Jonte VSB R-T skrev:
Blanda inte ihop syn på statsekonomi och syn på hur människor ska behandlas.
Ni brukar ju klaga på skatter men sen vill ni har fler i fägelser och det kostar bra jävla mycket per dygn. Skulle vara billigare om vi kunde få dom att ge fan i att börja begå brott.

Hur mycket är du beredd att betala för att folk ska slippa bli ihjälkörda av grovt kriminella?

eller ihjälsparkade...
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,674836,00.html

//Calle

Vilken jävla idiot. Hoppas han råkar köra in i en bergvägg nästa gång utan bälte.

Gripen 25 skrev:
Det är ju bara ett daltande med brottslingar idag !! det är ju pistol skott på en sån gubbe

Jag tycker dessutom att man borde kunna dömma dom där JÄKLA klåparna till Åklagare och dommare som bara köper BÖGSEX iställe för att finka dom jävla idioterna!!!!!!!!!!!!! :huvet :mad: :död

Jonte VSB R-T skrev:
Blanda inte ihop syn på statsekonomi och syn på hur människor ska behandlas.
Ni brukar ju klaga på skatter men sen vill ni har fler i fägelser och det kostar bra jävla mycket per dygn. Skulle vara billigare om vi kunde få dom att ge fan i att börja begå brott.

Men men ni är ju jävligt balla när ni tävlar om att hitta på roliga sätt att döda dom. Men funkar det att vara dumma i huvudet så fortsätt med det.

Har inte blandat in syn på statsekonomi, har blandat in IDEOLOGI. Sen var jag lite lätt raljant, men det kanske du inte märkte...
När klagade jag på skatter? När skrev jag att han skulle dödas?

Vet att jag inte är helt hundra men dum i huvudet? Hur kan du veta det? Känner du mig?

Last edited:
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...