Han är väl snart ute igen

Ska bli roligt att se om någon kan komma på ett enda bra skäl till varför en sådan människa ska tillåtas att vara lös i ett modernt samhälle.

Sen blir man ju så :mad: på att inte åklagaren valt att ens åtala honom för dom andra 142 olovliga körningarna :kocko de kan ju ha räddat hennes liv.

[Drygvänstermode ON]
Men snälla... Så kan man väl inte tycka! I den sanna kommunist staten Sverige så är det faktiskt synd om den som begår ett brott. Vi ska gulla och kela med våra brottslingar tills de mår fint igen. Då kan vi alla samsas och dricka grönt te och mysa i våra röda filtar samtidigt som vi sjunger Internationalen... :3freak
[Drygvänstermode OFF]

Det är f-n sjukt att en sån lirare får gå fri. Han borde ha spärrats in för länge sedan!

P.S
Snälla bespara mig från alla svar i stil med "ska vi ha det som i USA då eller?"
D.S

henrikkrueger skrev:
P.S
Snälla bespara mig från alla svar i stil med "ska vi ha det som i USA då eller?"
D.S

tyvärr kommer du nog inte få slippa det :brinnerup

men jag håller med dej. dom som gör brott i dagens Sverige gör om det för att straffen inte skrämmer dom :gnissla

Polisen kan inget göra ... det är ju det som är så tragist... där emot om man själv skulle köra fört fort en gång ... så skulle man la få riktigt med skit om man köra utan koret under dne tiden ... Livet är sååå orättvist ..

Rätt läskigt att han bara kan fortsätta att köra alltså!...

//Mar

Om det hade varit min familj hade jag råkat krocka med "smitaren" efter hans tvåveckors semester.

henrikkrueger skrev:
[Drygvänstermode ON]
Men snälla... Så kan man väl inte tycka! I den sanna kommunist staten Sverige så är det faktiskt synd om den som begår ett brott. Vi ska gulla och kela med våra brottslingar tills de mår fint igen. Då kan vi alla samsas och dricka grönt te och mysa i våra röda filtar samtidigt som vi sjunger Internationalen... :3freak
[Drygvänstermode OFF]

Det är f-n sjukt att en sån lirare får gå fri. Han borde ha spärrats in för länge sedan!

P.S
D.S

Blanda inte ihop syn på statsekonomi och syn på hur människor ska behandlas.
Ni brukar ju klaga på skatter men sen vill ni har fler i fägelser och det kostar bra jävla mycket per dygn. Skulle vara billigare om vi kunde få dom att ge fan i att börja begå brott.

Men men ni är ju jävligt balla när ni tävlar om att hitta på roliga sätt att döda dom. Men funkar det att vara dumma i huvudet så fortsätt med det.

Jonte VSB R-T skrev:
Blanda inte ihop syn på statsekonomi och syn på hur människor ska behandlas.
Ni brukar ju klaga på skatter men sen vill ni har fler i fägelser och det kostar bra jävla mycket per dygn. Skulle vara billigare om vi kunde få dom att ge fan i att börja begå brott.

Men men ni är ju jävligt balla när ni tävlar om att hitta på roliga sätt att döda dom. Men funkar det att vara dumma i huvudet så fortsätt med det.

E du på riktigt :confused:

lol 2 veckor för allt det han gjort!?!?! asso detta e ju otroligt!!!
om man räknar bort om det nu ej var han som körde ihjäl kvinnan borde de ju hotta in han i finkan i ett år iaf.
Fan 2 veckor hinner man ju inte ens få det småtråkigt.

Det är ju bara ett daltande med brottslingar idag !! det är ju pistol skott på en sån gubbe

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D