Hamster i anus

hmm, påminner ju mer än lite om vad som händer i ett kapitel av American Psycho (finns inte med i filmen, inte ens i närheten) där han släpper in en råtta fast i en öppning. Ska inte gå in på fler detaljer än så för det är så jävla äckligt att man nästan blundar när man läser boken....

:D Påminner mig väldigt mycket om ett av de bästa South Park-avsnitten och den stackars hamstern Lemmiwinks äventyr inuti Slave... :)

FROG KING: Lemmiwinks, you must find your way out of this place, or you will surely die. This way has been closed off by the great sphinctor. To escape, you must journey up to the dark riches of the intestine and pass the stomach! Who am I? Just a friend. Heed my words, Lemmiwinks. Your time is running out. Make for the large intestine. Start straight ahead.

SONG: A great adventure is waiting for you ahead. Hurry on Lemmiwinks, for you will soon be dead. A Journey before you may be long and filled with woe. But you must escape the gay man's ass, or your tale can't be told.

Lemmiwinks, Lemmiwinks, Lemmiwinks, Lemmiwinks!

Lemmiwink's journey is distant, far and fast! To find his way out off a gay man's ass! The road ahead is filled with danger and fright! But push on Lemmiwinks with all of your might!

FROG KING: Lemmiwinks, you are coming to the enterance off the small intestine! There you must seek out The Sparrow Prince!

SONG: The Sparrow Prince lies somewhere way ahead! Don't look back lemmiwinks, or you will soon be dead! The time is growing late. Slow down now, and seal your fate.

*Sparrow Prince Appears*
SPARROW PRINCE: I am The Sparrow Prince! Long has my spirit been trapped within this place! Before you lies the maze of the small intestine. One path leads to the stomach, the other to certain doom. Take with you this helmet and torch. Let them be your guide! *Gives Lemmiwinks a helmet with a torch*

SONG: Take the magic helmet-torch to help you light the way, there's still alot of ground to cross in the man so gay! Ahead of you lies adventure, and your stregnth still lies within! Freedom from the ass of doom is the treasure you will win!

hållundan skrev:
Sanning. Ett av de bäst avsnitten :hihi :lol :rofl
Absolut! I ett avsnitt nyligen så får även stackars Paris Hilton bekanta sig med The Frog King inuti Slaves rövhål. Hysteriskt kul, jag kan inte få nog av South Parks kiss-å-bajs-humor :D

sgtpepper skrev:
Absolut! I ett avsnitt nyligen så får även stackars Paris Hilton bekanta sig med The Frog King inuti Slaves rövhål. Hysteriskt kul, jag kan inte få nog av South Parks kiss-å-bajs-humor :D
Ja det avsnittet är snudd på lika bra. Tinkerbell's självmord är brutalt :)

Roligt att det är samma låt och groda som kommer i slutet då Paris är "i" Mr. Slave.

Det absolut senaste är sjukt roligt också. 814 - Woodland Critter Christmas.

Hela säsong 7 och 8 är bländande bra. :lol

Jag hörde detta klipp i slutet på en technolåt för ett par år sedan. Jag klippte ut det sista och la ut det på min hemsida nu.

Finns på http://www.iteknik.se/RoligtKlipp.zip

Har inte garvat så mycket åt ett ljudklipp sedan dess :rofl

tIgGeR skrev:
Det finns till och med ett namn för denna lilla lek!

Felching.......

Felching kan utövas på två olika sätt:
1. Om man efter utlösning kommer på att det är ju synd att allt det göttiga ska gå till spillo, tar man helt enkelt ett sugrör och sörplar ut det igen.
2. Eller släpper man in djur i konstiga håligheter....

Vi lever i en sjuk värld! :zpy

Bäste tIgGeR!

Jag måste tyvärr slå dig på fingrarna och tillrättavisa dig med korrekt information angående felching.

Felching utövas på följande sätt:

1. Kille 1 trycker kille 2 i gomylen (anus).
2. Kille 1 kommer i ovan nämnda kroppsöppning på kille 2.
3. Kille 1 suger ut allt goo ur gomylen på kille 2 och har det kvar i munnen.
4. Kille 1 och kille 2 förenas i en het kyss där de delar på det göttiga klegget som ursprungligen kom från kille 1.

Äckligt? Javisst, men det måste vara det ultimata att uppleva om man gillar tysk mustachporr :D

P.S. Har hört ovanstående från säkra källor när jag gjorde lumpen. Har ingen egen erfarenhet av ovanstående vid tidpunkten för inlägget, så spekulationer undanbedes vänligen men bestämt. D.S.

mankan skrev:
Bäste tIgGeR!

Jag måste tyvärr slå dig på fingrarna och tillrättavisa dig med korrekt information angående felching.

Felching utövas på följande sätt:

1. Kille 1 trycker kille 2 i gomylen (anus).
2. Kille 1 kommer i ovan nämnda kroppsöppning på kille 2.
3. Kille 1 suger ut allt goo ur gomylen på kille 2 och har det kvar i munnen.
4. Kille 1 och kille 2 förenas i en het kyss där de delar på det göttiga klegget som ursprungligen kom från kille 1.

Äckligt? Javisst, men det måste vara det ultimata att uppleva om man gillar tysk mustachporr :D

P.S. Har hört ovanstående från säkra källor när jag gjorde lumpen. Har ingen egen erfarenhet av ovanstående vid tidpunkten för inlägget, så spekulationer undanbedes vänligen men bestämt. D.S.

Högt ärade mankan!

När jag blev varse det lilla inlägget som startade denna debatt, så ryckte det till i någon gammal bortglömd neuron...långt inne i min ålderstigna hjärna.
En för mig ganska obekant känsla steg upp till ytan, "det här äger du kunskap om min bäste kisse" sa den.
Då det var längesedan jag blev informerad om dessa udda sätt att tillfoga varandra njutning, (typ lumpartid) så blev jag tvungen att fråga cyberrymden om råd.........

http://www.odd-sex.com/info/gloss283.htm

Jag ansåg därmed min minnesbild vara riktig och postade mitt inlägg i denna tråd!

MVH

tIgGeR

slår den gaysen i USA som hälde 300 gram betong i röven på den ena..? som stelnade väldigt fort när de kom in i värmen i anus...? de va bara åka till sjukhuset.. hehehe

såg "101 embarrassing sexual accidents" kul program :)

mankan skrev:
Vet inte om denna har varit uppe förut, jag kunde iaf. inte hitta den när jag sökte. I annat fall, håll till godo :D

En översättning från en artikel som faktiskt har stått i "LA Times":

har du link til artikelen?

tIgGeR skrev:
Högt ärade mankan!

När jag blev varse det lilla inlägget som startade denna debatt, så ryckte det till i någon gammal bortglömd neuron...långt inne i min ålderstigna hjärna.
En för mig ganska obekant känsla steg upp till ytan, "det här äger du kunskap om min bäste kisse" sa den.
Då det var längesedan jag blev informerad om dessa udda sätt att tillfoga varandra njutning, (typ lumpartid) så blev jag tvungen att fråga cyberrymden om råd.........

http://www.odd-sex.com/info/gloss283.htm

Jag ansåg därmed min minnesbild vara riktig och postade mitt inlägg i denna tråd!

MVH

tIgGeR

tIgGeR, min vän!

Jag ber allra ödmjukast om ursäkt. Du hade rätt och jag hade fel! Jag trodde i min enfald att jag var den som satt inne med rätt information ang. detta udda inslag i mustchporreriet, men ack vad jag bedrog mig. Dock, som alltid, böjer jag på nacken och tackar för korrekt information när felaktigheter smyger sig in i mitt medvetande och någon vänlig själ åter leder mig tillbaka på sanningens väg.

Kunde jag skulle jag krama dig, men det får bli en :pannkyss ist.

Mvh/Mankan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...