Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DanTheMan71 skrev:Hörde att läkarna fick plocka ut en hamster från Richard Gere's röv en gång i tiden.Verkar va ett vanligt tidsfördriv hos praktiserande bögar det här med djur i brummen![]()
Sanning. Ett av de bäst avsnittensgtpepper skrev:Påminner mig väldigt mycket om ett av de bästa South Park-avsnitten och den stackars hamstern Lemmiwinks äventyr inuti Slave...
![]()
Absolut! I ett avsnitt nyligen så får även stackars Paris Hilton bekanta sig med The Frog King inuti Slaves rövhål. Hysteriskt kul, jag kan inte få nog av South Parks kiss-å-bajs-humorhållundan skrev:Sanning. Ett av de bäst avsnitten![]()
![]()
![]()
Ja det avsnittet är snudd på lika bra. Tinkerbell's självmord är brutaltsgtpepper skrev:Absolut! I ett avsnitt nyligen så får även stackars Paris Hilton bekanta sig med The Frog King inuti Slaves rövhål. Hysteriskt kul, jag kan inte få nog av South Parks kiss-å-bajs-humor![]()
http://www.joechinni.com/audio/sp/Lemmiwinks.mp3 - Så bra att det inte är klokt!hållundan skrev:Roligt att det är samma låt och groda som kommer i slutet då Paris är "i" Mr. Slave.
Jaa! Det avsnittet var sjukt kul, gosiga söta skogsdjur som dyrkar satan. Endast i South Park!Det absolut senaste är sjukt roligt också. 814 - Woodland Critter Christmas.
tIgGeR skrev:Det finns till och med ett namn för denna lilla lek!
Felching.......
Felching kan utövas på två olika sätt:
1. Om man efter utlösning kommer på att det är ju synd att allt det göttiga ska gå till spillo, tar man helt enkelt ett sugrör och sörplar ut det igen.
2. Eller släpper man in djur i konstiga håligheter....
Vi lever i en sjuk värld!![]()
mankan skrev:Bäste tIgGeR!
Jag måste tyvärr slå dig på fingrarna och tillrättavisa dig med korrekt information angående felching.
Felching utövas på följande sätt:
1. Kille 1 trycker kille 2 i gomylen (anus).
2. Kille 1 kommer i ovan nämnda kroppsöppning på kille 2.
3. Kille 1 suger ut allt goo ur gomylen på kille 2 och har det kvar i munnen.
4. Kille 1 och kille 2 förenas i en het kyss där de delar på det göttiga klegget som ursprungligen kom från kille 1.
Äckligt? Javisst, men det måste vara det ultimata att uppleva om man gillar tysk mustachporr![]()
P.S. Har hört ovanstående från säkra källor när jag gjorde lumpen. Har ingen egen erfarenhet av ovanstående vid tidpunkten för inlägget, så spekulationer undanbedes vänligen men bestämt. D.S.
mankan skrev:Vet inte om denna har varit uppe förut, jag kunde iaf. inte hitta den när jag sökte. I annat fall, håll till godo![]()
En översättning från en artikel som faktiskt har stått i "LA Times":
tIgGeR skrev:Högt ärade mankan!
När jag blev varse det lilla inlägget som startade denna debatt, så ryckte det till i någon gammal bortglömd neuron...långt inne i min ålderstigna hjärna.
En för mig ganska obekant känsla steg upp till ytan, "det här äger du kunskap om min bäste kisse" sa den.
Då det var längesedan jag blev informerad om dessa udda sätt att tillfoga varandra njutning, (typ lumpartid) så blev jag tvungen att fråga cyberrymden om råd.........
http://www.odd-sex.com/info/gloss283.htm
Jag ansåg därmed min minnesbild vara riktig och postade mitt inlägg i denna tråd!
MVH
tIgGeR
Azzurro skrev:har du link til artikelen?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |