Hamrén????

jag har en tillbild nånstans..från samma tillfälle där en vän sitter på polisens hoj och visar fingret, så misstänker såhär i efterhand att det inte är Tommy!

Japp, körde lite :tungan för fort och han följde efter mig tills jag stannade vid ett rödljus. Där åkte han bara upp brevid och tog min tändningsnyckel. Jag fattade ingenting tills han sa -POLISEN, RULLA IN TILL SIDAN. Och där stog jag med en död hoj utan chans att sticka:huvet
Hahaha ganska kul gjort av han ändå, för jag hade garanterat stuckit annars

Du får ta med extra nyckel nästa gång - fan vad förvånad han hade blivit om du bara åkte iväg !

Jag tycker det ser ut som om han är färdig för pension närsomhelst - ska vi slå vad om att han gör en kometkarriär som sop-spanare?

Du får ta med extra nyckel nästa gång - fan vad förvånad han hade blivit om du bara åkte iväg !

Jag tycker det ser ut som om han är färdig för pension närsomhelst - ska vi slå vad om att han gör en kometkarriär som sop-spanare?

Ja, det är väl det eller kontrollant åt radiotjänst...

Fast sopspion slår nog det mesta, han måtte vara stolt han som satte dit tanten som inte visste vart hon skulle lägga stekpannan.
(media-uppmärksammat fall)
Efter det hade inte tanten råd med högklassig kattmat utan fick äta Lidl's budgetkattmat i flera månader!!!
Satan vilken fjäder i hatten för sopspionen!

aufan, såpass!?:näsblod hade nån försökt samma grej på mig så hade jag fan trott att det var nån idiot som försökte sno hojen för mig och nitat den jäveln!:D

Var ju någon här på forumet som för några år sedan, blev rädd när en mc polis högg tag i hans arm. Killen hade slitit till och vips så låg en mc-polis på marken:D

Hamrén skänker alltid mycket nöje!!

Mmm...

Last edited:
Vi får väl se om du är en lika glad mört när den gamla gäddan fått tag på dig! :D

jag är fan så glad att jag lyckades undvika fanskapet när jag var i huvudstaden!:D är han nu verkligen så illa som folk säger hade jag väl åkt dit för överlast eller nåt med min enånhalvmeterbreda packning...:näsblod

Var ju någon här på forumet som för några år sedan, blev rädd när en mc polis högg tag i hans arm. Killen hade slitit till och vips så låg en mc-polis på marken:D

haha, ungefär så hade nog jag också reagerat!:D eventuellt svingat till också för att värja mig...:näsblod vad tror ni man får för att slå herr hamrén, om än oavsiktligt??:va livstids halshuggning på vatten och bröd typ?:näsblod

Last edited:
haha, ungefär så hade nog jag också reagerat!:D eventuellt svingat till också för att värja mig...:näsblod vad tror ni man får för att slå herr hamrén, om än oavsiktligt??:va livstids halshuggning på vatten och bröd typ?:näsblod[/QUOTE]

T.o.m snuten skulle helgonförklara dig om du snabbat på hans resa till andra sidan

Han har ingen chans mot min röda raket.. Det enda jag kan tänka mig att han skulle bötfälla är kaffet på den föredetta Majasträffen! :hihi

Kör ifrån honom du, och kör sedan gärna bäst fan du vill resten av kvällen. När du lycklig vänder hemåt står han vid din port med fullskrivet bötesblock. :D

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back