Hamrén????

haha.. skulle han göra det kan man inget annat göra än att ge honom credd för, som någon skrev, nitiskt arbete! Men det jag funderar mest på i sånna fall är: Vad skulle Hamrén svara när man drog till med den här

- Eh, asså jag lånade ut den för provkörning! Mötte upp en kille som lånade min skyddsutrutsning etc, blev tyvärr ingen affär...

:tuttar

haha.. skulle han göra det kan man inget annat göra än att ge honom credd för, som någon skrev, nitiskt arbete! Men det jag funderar mest på i sånna fall är: Vad skulle Hamrén svara när man drog till med den här

- Eh, asså jag lånade ut den för provkörning! Mötte upp en kille som lånade min skyddsutrutsning etc, blev tyvärr ingen affär...

:tuttar

Jojo, det där är ju den vanliga smartasskommentaren alla fd moppetrimmare lärt sig utantill :D

Grejen med Hamrén är dock inte att han alltid har rätt eller ens får rätt i slutändan, grejen är att det alltid blir 10 ggr jobbigare för den som han låst på än om det hade varit ngn annan polis :D

Last edited:
HaHa. Verkar som Hamren fått en kompis i Sala. Såg på TV ikväll att en nitisk polis bötfällt ett antal bilister för att kört på dubbdäck. Det roliga är att det är tillåtet från 1 Oktober. Ridå.:rolleyes:

HaHa. Verkar som Hamren fått en kompis i Sala. Såg på TV ikväll att en nitisk polis bötfällt ett antal bilister för att kört på dubbdäck. Det roliga är att det är tillåtet från 1 Oktober. Ridå.:rolleyes:

Vid vinterväglag JA. Annars är det lag från 1:a NOV

Vid vinterväglag JA. Annars är det lag från 1:a NOV

App app.Lag från 1:a dec..:fakta Lathund vinterdäck
Vinterdäck krävs
1 december – 31 mars
om det är vinterväglag.
Mönsterdjup minst 3 mm.

Dubbdäck får användas
1 oktober – 30 april, men även under annan tid om det är eller befaras bli vinterväglag.
Saxat från VV hemsida..

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back