Hamas barnprogram

Bra tänkt faktiskt!
Tänk vad 10 miljoner återvändande svensk-amerikaner skulle kunna göra med det här skitlandet.
Nya partier,

[YOUTUBE-ID]zcaDxE2c-k0[/YOUTUBE-ID]

äntligen demokrati,

[YOUTUBE-ID]M2N6cGOsXsE[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]WALIARHHLII[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]I1Lkyb6SU5U[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Pi77koTk8mc[/YOUTUBE-ID]

Infödingarna känner sig säkert stolta som har fått så fint besök!

[YOUTUBE-ID]IOrnShOifeI[/YOUTUBE-ID]

:tummenupp

Jag måste ha missat de horder av folk som samlats på Stockholms gator för att bränna den svenska flaggan och unisont uttala dödshot mot chefredaktören. Jag måste också ha missat den belöning som utlovats till den som skär halsen av honom. Dessutom tittade jag med min dotter på Bolibompa i morse, men inte uppmanade Byggare Bob sina tittare att döda de otrogna.

Konstigt...

Tio stycken som uttalar dödshot ett antal hundratals mil härifrån är ju värre än en som gör det och kanske har fem minuters bilväg från det tilltänkta offret. Det var för övrigt inte ett, utan flera brev som skickats till redaktionen, med mindre snällt innehåll. Dessutom, om tio stycken av "dem" dödar någon, eller en av "oss" gör det, det bryr sig nog inte offret om, som kommer känna sig lika död i båda fallen, eller? :rolleyes:

Nu gäller det att börja anpassa sig, snart skall man bli kovertit och allt. :)

De här förskolorna är vår trygghet. Jag kan redan nu säga att jag inte kommer att skicka mina barn någon annanstans än till Bismihali. Då får de vara hemma i stället, sa en av mammorna, och möttes av applåder

http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_954973.svd

Vilka tror vi att vi är? Förbjuda dem att plundra bolag? Och sedan inte ordna (onödigt) daghem till de ej arbetande mammorna?
:va

Haha
Det måste väl alla förstå att man inte kan driva verksamhet på detta sätt?:va
Men visst låter hemskt för dem att ta hand om barnen hemma :D
Nu gäller det att börja anpassa sig, snart skall man bli kovertit och allt. :)

De här förskolorna är vår trygghet. Jag kan redan nu säga att jag inte kommer att skicka mina barn någon annanstans än till Bismihali. Då får de vara hemma i stället, sa en av mammorna, och möttes av applåder

http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_954973.svd

Vilka tror vi att vi är? Förbjuda dem att plundra bolag? Och sedan inte ordna (onödigt) daghem till de ej arbetande mammorna?
:va

MEN HERREGUD, du din tragiska jävla människa.
projektion! :yoparty

jag väntade mig hela havet stormar här, men det verkar som att fler invandringsälskare har slutit upp och att de få återstående nationalisterna mest lägger krokben för sig själva.. :)

jag såg förresten en debatt om islamofobi i... torsdags? ja nåt sånt.. det var fullt av slemmiga och illaluktande muslimer i studion, både med slöja och utan.. vissa var t o m professorer som hade _riktiga_ utbildningar och de måste ha kört playback för alla pratade felfri svenska.. men jag tror att jag såg någon i bakgrunden som bajsade på en svensk flagga och förberedde ett bombbälte till söndagens mässa.. de övriga skulle säkert hem sedan och begå lite hedersbrott som vanligt..

skämtåsido.. jag tror att många av er hade haft nytta av att se den debatten, inte för innehållet, utan för att öppna ögonen lite..

förresten, några reflektioner kring att migrationsverket presenterade siffror på att antalet asylsökande som får "ja" nu endast är 25%?

känns dumt att låta tråden dö nu när oddjobb börjar komma upp i varv igen..

projektion! :yoparty

jag väntade mig hela havet stormar här, men det verkar som att fler invandringsälskare har slutit upp och att de få återstående nationalisterna mest lägger krokben för sig själva.. :)

Jag har en förmåga att skämta och låta bli konstant argumentation som bara leder till irritation och glåpord eftersom ingen ger sig.

Jag är ej nationalist, jag är rationalist.

Vi andra orkar inte bry oss längre för du kommer aldrig att insé hur blåst du är herr Karlsson.

Edit: jag kommer inte ihåg om detta har framkommit i tråden, men jag är inte emot vad du säger om att det finns många trevliga, intelligenta och vältaliga invandrare.
Jag vore en komplett idiot om jag inte insåg det, precis som om jag inte insåg att det även finns väldigt många, långt fler än andelen svenskar som inte vill lära sig språket, går på bidrag, stjäl, rånar och allt möjligt.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...