Hamas barnprogram

Självklart måste vi sparka ut alla svartskallar för att förhindra att de tar över Sverige!

Hur ska vi annars få plats för alla de svenskar som invaderat Amerika och ynglat av sig där.
Det lär vara sisådär tio miljoner stycken. Vi får väl alla ändå dra in magen lite
för att få plats för var sin extra amerikansk-svensk snyltare i sängen?

Självklart måste vi sparka ut alla svartskallar för att förhindra att de tar över Sverige!

Hur ska vi annars få plats för alla de svenskar som invaderat Amerika och ynglat av sig där.
Det lär vara sisådär tio miljoner stycken. Vi får väl alla ändå dra in magen lite

10 miljoner svenskar? var vi inte 4 miljoner i början av 1900-talet?

Och förresten, nej det blev inga snyltare av dom, istället blev det ett av världens rikaste länder.
DVS, inte en massa bidragsberoende vindrickare.

Och iom att svenskarna kom dit ungefär samtidigt som alla andra,
så är det bara infödingarna i amerika som kan klaga, ingen annan.

Last edited:

Bra tänkt faktiskt!
Tänk vad 10 miljoner återvändande svensk-amerikaner skulle kunna göra med det här skitlandet. Nya partier, äntligen demokrati, riktig kultur, god mat, fin religion mm mm.

:banana

förtydligar..

Det är inte mindre religion vi behöver, tvärtom.
Mindre religion ger mer utrymme åt liberaler och socialster, de som redan förstört Sverige alltså.

Nja...Är det inte bättre att folk först börjat tro på sig själva och sin egen tillvaro innan man går på starkare saker som gudar, heliga andar och annat man använder för att skylla "det oförklarliga på". Istället för att folk lägger 2h i kyrkan/moskén och allt vad det kan tänkas heta, i veckan, tar och läser något som de kan ha nytta av.

Detta eftersom människor bevisligen inte kan hantera denna "kunskap" i form av religion. De misstolkar, hittar på egna "mellan raderna förklaringar" samt låter det bli livsstyrande. Att hata någon för deras olika tro är ett typexempel på bristande förståelse för sin egen betydelse på jorden. Läs; Hitler, Extremister och annat vridet folk.

Last edited:
Nja...Är det inte bättre att folk först börjat tro på sig själva och sin egen tillvaro innan man går på starkare saker som gudar, heliga andar och annat man använder för att skylla "det oförklarliga på". Istället för att folk lägger 2h i kyrkan/moskén och allt vad det kan tänkas heta, i veckan, tar och läser något som de kan ha nytta av.

Jag vet att Sverige är det minst religiösa landet i världen och vi är bland det mest kriminella landet i väst, har flest aborter i väst, har bland de högsta skatterna i världen, har flest singelhushåll i världen, väldigt många skilsmässor, osv osv.

Jag tror på ett samband.

Vi har bevisligen bäst jämnställdhet, minst kvinnoförtryck, minst könsstympningar och få extremister. Jag tror också på ett samband:tummenupp

Hehe, okej....

äntligen demokrati

Vi får väl se om man kan få valresultatet på valdagen den här gången. Så att det slipper avgöras i domstolar och morgonshower på tv och så...

50 cent och Hollywood? ffs....

Biff i Texas går inte av för hackor, det är helt sant. Men de har samtidigt exporterat McDonalds, närmast oförlåtligt. Jello, någon?

fin religion mm mm

Jo, fundamentalister uppskattas ju normalt på SH.

Vi har bevisligen bäst jämnställdhet, minst kvinnoförtryck, minst könsstympningar och få extremister. Jag tror också på ett samband:tummenupp

Nu jämför du med Islam, titta på Kristendomen istället.

Vi får väl se om man kan få valresultatet på valdagen den här gången. Så att det slipper avgöras i domstolar och morgonshower på tv och så...

Det där är ju så klart tacksamt att raljera kring men faktum är att direktdemokratin i USA är önskvärd, dvs att ämbeten utses direkt politiskt men är direkt knutna till mandatperioden. Inte som i Sverige där det är väldigt diffust om vem som får vilket jobb och varför.

Biff i Texas går inte av för hackor, det är helt sant. Men de har samtidigt exporterat McDonalds, närmast oförlåtligt. Jello, någon?

Det finns äckel-päckel överallt i världen men vad jag sett så är de världsmästare på att laga mat, dvs att man får bättre italiensk mat i USA än i Italien, osv.

Last edited:
Bra tänkt faktiskt!
Tänk vad 10 miljoner återvändande svensk-amerikaner skulle kunna göra med det här skitlandet. Nya partier, äntligen demokrati, riktig kultur, god mat, fin religion mm mm.

Vi får inte heller glömma skendränkningar och möjligheterna att fängsla folk utan en rättegång.

...

Det där är ju så klart tacksamt att raljera kring...

Jo, det faktum att Bush seger för alltid kommer att vara tvistig i historieböckerna kombinerat med att han nu är den värdelösaste presidenten i historien ger mig på ett nästan otäckt sätt en viss tillfredsställelse.

Det finns äckel-päckel överallt i världen men vad jag sett så är de världsmästare på att laga mat, dvs att man får bättre italiensk mat i USA än i Italien, osv.

Hmm, för det första går du på fel restauranger i Italien, så mycket är helt klart. Att du sedan tar italiens mat som ett exempel är ju lite trist, det är alltså inte maten de skall exportera utan kockarna? Jag exemplifierade iallafall med amerikansk husmanskost.

Vi får inte heller glömma skendränkningar och möjligheterna att fängsla folk utan en rättegång.

Skendränkningar? Jag trodde waterboarding var en ny sommarsport likt wakeboard.

Hmm, för det första går du på fel restauranger i Italien, så mycket är helt klart. Att du sedan tar italiens mat som ett exempel är ju lite trist, det är alltså inte maten de skall exportera utan kockarna? Jag exemplifierade iallafall med amerikansk husmanskost.

Jag har ärligt talat inte varit så mycket i varken USA eller Italien egentligen men jag vet att man slogs av att allt man åt i USA var i klass med det absolut bästa som går att uppbringa i Sverige.

Last edited:
10 miljoner svenskar? var vi inte 4 miljoner i början av 1900-talet?

Och förresten, nej det blev inga snyltare av dom, istället blev det ett av världens rikaste länder.
DVS, inte en massa bidragsberoende vindrickare.

Och iom att svenskarna kom dit ungefär samtidigt som alla andra,
så är det bara infödingarna i amerika som kan klaga, ingen annan.

Svenskar som har invandrat till Amerika har reproducerat sig och är ca tio
miljoner idag.

Så du tror att Sverige också kan bli ett av världens rikaste länder om vi
bara släpper in en massa invandrare?

Tja varför inte, vi kan väl prova. Det finns ju ingen som kan klaga på det.
Ja kanske vi infödingar då. Men ingen annan.

Det visar sig alltså att de som tillhör kristendomen, med Jesus i spetsen, inte var så mycket bättre än de "andra"...
Jag måste ha missat de horder av folk som samlats på Stockholms gator för att bränna den svenska flaggan och unisont uttala dödshot mot chefredaktören. Jag måste också ha missat den belöning som utlovats till den som skär halsen av honom. Dessutom tittade jag med min dotter på Bolibompa i morse, men inte uppmanade Byggare Bob sina tittare att döda de otrogna.

Konstigt...

Svenskar som har invandrat till Amerika har reproducerat sig och är ca tio
miljoner idag.

Så du tror att Sverige också kan bli ett av världens rikaste länder om vi
bara släpper in en massa invandrare?

Nej nu var ju inlägget vinklat som så att svenskarna leder landet till rikedom :fakta

Inte vilka invandrare somhelst :crash

Är du knäpp eller? Skulle Nigeria börja klaga för att vi släpper in irakier i Sverige?

Nej nu var ju inlägget vinklat som så att svenskarna leder landet till rikedom :fakta

Inte vilka invandrare somhelst :crash

Så svenska invandrare är bättre än andra invandrare?
Har du någon lista där man kan se hur bra invandrare från olika länder är?

Är du knäpp eller? Skulle Nigeria börja klaga för att vi släpper in irakier i Sverige?

Knäpp och knäpp, jag travesterade dig.

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...