Igår gick jag!!!
Iofs bara 5 meter men ändå! F-n, nästan läge att änmäla sig till typ Stockholm maraton! Har opererat allt utom korsbandet, det planerar vi ta i höst, typ november..
De ville vänta med det tills allt det andra hade läkt, ortopeden sa att det ger större möjlighet att korsbandsoperationen blir lyckad om man har ett knä som är lagat i övrigt.
Fördelen är att jag snart, (iaf lagom till sommaren) kan gå utan kryckor o skit även om jag inte kan spela fotboll och sånt. Det måste ju betyda att jag kan köra hoj också nån gång under sommaren?
Kör 2-3 timmar med sjukgymnasten tre dagar i veckan, är ett skönt gäng som rehabar ungefär samtidigt. Sen sitter alla i omklädningsrummet som gamla gubbar runt en lägereld och diskuterar krämpor. Skönt gäng. men guuu vad trist det är med själva rehabträningen. Två steg framåt, ett fall bakåt verkar vara den normala gången. Har också fått insikt om vilket h-vete de som har mycket värre skador får gå igenom, jag har ju klarat mig väldigt lindrigt jämfört med trafikskadade och andra.
Förlåt att jag lyfter en OT-tråd men va tusan, jag är ju glad och jag kan se att solen skiner ute: so sue me *haha*
/För övrigt vill jag ha en Ducati 1098S, den är fiiiin.