Halmstad

fluppen skrev:
Fortfaranade fullt upp ?? Blir det nån bil och bana eller ?????????????????????
Jodå, det ska vi allt klara av, men ska inte ni åka utomlands och gotta er denna veckan?
Försökte precis ringa dig men det var upptaget. Slår en signal sen igen!

sportarn skrev:
Jodå, det ska vi allt klara av, men ska inte ni åka utomlands och gotta er denna veckan?
Försökte precis ringa dig men det var upptaget. Slår en signal sen igen!

Jo..vi drar imorgon om 12 timmar, ta tag i det nu och köp en bil så börjar vi på banan nästa vecka..och din vägg.

Jag snackade med skorpan innan, ring inte nu bara har gått och lagt mig.

Grattis till mig den 21;a okt :)

fluppen skrev:
Jo..vi drar imorgon om 12 timmar, ta tag i det nu och köp en bil så börjar vi på banan nästa vecka..och din vägg.

då säger jag: grattis i förskott (ifall att jag skulle glömma av det) :tummenupp

fluppen skrev:

Ok, då får jag väl försöka få tummen ur klistret!
Hoppas ni får en trevlig resa.

Grattis på dig och grattis på mig den 20:e okt :banana :fyllisar
Bjuder på tårta på nyhem imorgon för de som är sugna!

hållundan skrev:
Hmmm, det blir inte så möe mer åka av denna säsongen va? Kanske dags att börja med modsen nu?! :yoparty

Det kan ju kanske bli en och annan regnfri dag i januari med sol och allt.... :huvet

Hej allihopa.

Ingen som råkar veta om någon lägehet i halmstad som är/blir ledig snart? Är ju nästintill omöjligt att få en om man inte får något insider tips.

hållundan skrev:
Jävlar va du spammar :hihi

Jo.... jag vet att jag inte är så flitig spammare som du..men jag försöker göra några inhopp då och då... :yoparty

Föresten..vilken fart det blev på diskussionen om din P-bot.....många :arsele :huvet :4skrika :hördu :kulspruta :fakta blev det..

Therudeboy skrev:
Hej allihopa.

Ingen som råkar veta om någon lägehet i halmstad som är/blir ledig snart? Är ju nästintill omöjligt att få en om man inte får något insider tips.
Tyvärr ingen aning faktiskt. Men självfallet, får jag nys om något ska jag nämna ditt intresse!

:hej

Zid skrev:
Jo.... jag vet att jag inte är så flitig spammare som du..men jag försöker göra några inhopp då och då... :yoparty

Föresten..vilken fart det blev på diskussionen om din P-bot.....många :arsele :huvet :4skrika :hördu :kulspruta :fakta blev det..
Ah, det är helt osannolikt alltså. Jag förstår många inlägg i "min" tråd men några är lite för mycket bara... Visst jag ogillar P-vakter, men inte sådär jäkla mycket. Men men, ska bli "skoj" att se vad som händer...

Back