Halmstad

sportarn skrev:
Håller på och tjatar lite på han där nere, står 5 bilar som jag är less på att ha i mitt lager. :huvet
Men har visserligen en hel del plats ändå!
Vi får väl se om vi inte kan försöka göra det i helgen. Finns det nån möjlighet att slå upp väggar i lokalen samtidigt? :Bugar
Vi kanske kan försöka att åka ut och titta på lokalen snart?

Bilarna bygger vi in i banan bara :yoparty Nä...vi får la rulla ut dom utanför, du har ju livsmedel i lokalen inte ska där stå bilar, däremot ska det lekas och gasas el istället.

Vi kan kolla lokalen imorgon onsd ?

[Mr.Schufemtii] skrev:
Tackar!!! Det gick helt okej......
Det låter ju inte helt fel med en mini-t!! Ska kolla över det ekonomiska. Kostar kring 2 kkr, eller? :confused:

/Olle

Jag kan fixa en till dig för 1200 med lite utrustning åxo !

Kom igen nu ! Hade vart sketkul !

fluppen skrev:
Snålfis och inte vara med och leka med oss vuxna grabbar ! :mad:
Föffan, 1200 spänn kostar den ju... Jag får ut 6900 i månaden, har ett hushåll och en hoj att ta hand om... :hihi

Risken är väl snart att det dimper ner ett brev där det står att jag ska betala underhåll till nån knodd nånstans oxå :skrämd

Nä fuffan...

[Mr.Schufemtii] skrev:
Är det en stor lokal som du har tillgång till?? Finns det möjlighet att hyra in sig där i vinter? Ha en liten hörna som man kan vara och meka på. Har ju en del jobbb på hojen som ska göras i vinter. :rolleyes:
Eventuellt ska det funka men det är ute i haverdal, är ju 12 km utanför!

hållundan skrev:
Föffan, 1200 spänn kostar den ju... Jag får ut 6900 i månaden, har ett hushåll och en hoj att ta hand om... :hihi

Risken är väl snart att det dimper ner ett brev där det står att jag ska betala underhåll till nån knodd nånstans oxå :skrämd

Nä fuffan...
Du kan va lugn...för att få knoddar måste man ha sex,räcker inte med ett brev...:-)

Stobb Stobb Stobb

STOBBRACE PÅ LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GASA GASA GASA GAS med GASGAS GASGAS GASGAS GASGAS GASAS

Silverryggen skrev:
STOBBRACE PÅ LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GASA GASA GASA GAS med GASGAS GASGAS GASGAS GASGAS GASAS

:hihi

Jag kommer att köra om jag bara får ordning på kopplingen, vilket inte bör vara några problem. :tummenupp
Så alla som är rädda för att komma sist kan här med slappna av, den platsen är min! :3freak

hållundan skrev:

Nä fuffan...

Hushåll ?? Hmpf.. haha..
Sluta pippa och börja kör RC, om det är där haken ligger..asså

Förresten hållundan, jag e lite bissy nu i nån vecka, ska till London på tis och denna helgen e det fullt. Jag tänker på din bromsskiva...

Nyheter
Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h