Halmstad

Go prestanda och förvånansvärt billig försäkring. Vad kan gå fel ��

Tackar. Jag har klipp och klistrat från kalendern för någon månad sedan. Kanske en ändring. Eller så har jag klantat mig. Då blir det bad i Mellby istället...

Torsdag 18:00 tommt, ingen där. :-( . Jag trodde det skulle locka några...

Troligtvis falken fre och sön. Fre 16 Sep-18 Falkenberg Racerhistoriska Modsport Sportvagnsmästerskapet. Bilar.

Last edited:
Tjaba! Någon som har bättre begagnade race-däck att sälja? Gärna ett set, fram + bak. Ska vara till vanlig gatåkning.

Fråga 2: Någon som mekar hojjar och som vill se över min mc? Den misständer liiite på låga varv, kanske behöver kolla lite tändstift, soppatillförsel, smörja upp lite el-kablar kanske. Ett enkelt my-jobb för den som har tid. Självklart får du betalt. Z750 -04 :banana Pma!

Tjaba! Någon som har bättre begagnade race-däck att sälja? Gärna ett set, fram + bak. Ska vara till vanlig gatåkning.

Fråga 2: Någon som mekar hojjar och som vill se över min mc? Den misständer liiite på låga varv, kanske behöver kolla lite tändstift, soppatillförsel, smörja upp lite el-kablar kanske. Ett enkelt my-jobb för den som har tid. Självklart får du betalt. Z750 -04 :banana Pma!

Varför ska du köra racedäck på gata?

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back