Halmstad

Go prestanda och förvånansvärt billig försäkring. Vad kan gå fel ��

Tackar. Jag har klipp och klistrat från kalendern för någon månad sedan. Kanske en ändring. Eller så har jag klantat mig. Då blir det bad i Mellby istället...

Torsdag 18:00 tommt, ingen där. :-( . Jag trodde det skulle locka några...

Troligtvis falken fre och sön. Fre 16 Sep-18 Falkenberg Racerhistoriska Modsport Sportvagnsmästerskapet. Bilar.

Last edited:
Tjaba! Någon som har bättre begagnade race-däck att sälja? Gärna ett set, fram + bak. Ska vara till vanlig gatåkning.

Fråga 2: Någon som mekar hojjar och som vill se över min mc? Den misständer liiite på låga varv, kanske behöver kolla lite tändstift, soppatillförsel, smörja upp lite el-kablar kanske. Ett enkelt my-jobb för den som har tid. Självklart får du betalt. Z750 -04 :banana Pma!

Tjaba! Någon som har bättre begagnade race-däck att sälja? Gärna ett set, fram + bak. Ska vara till vanlig gatåkning.

Fråga 2: Någon som mekar hojjar och som vill se över min mc? Den misständer liiite på låga varv, kanske behöver kolla lite tändstift, soppatillförsel, smörja upp lite el-kablar kanske. Ett enkelt my-jobb för den som har tid. Självklart får du betalt. Z750 -04 :banana Pma!

Varför ska du köra racedäck på gata?

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...