Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hakar på. vetifan om man hittar så bra i fbg dock, bor i vbg men vart i fbg en gång i mitt liv![]()
Herregud då e det väl på tiden![]()
Jag kan hämta dig i varberg om det känns bättre. Möte vid Preem/Mcdonalds vid FBG centrumavfart från E6an verkar vettigt tycker jag
Det ser verkligen lovande ut med vädret imorgon.Kl 12 på Preem då? Och 11:30 i vbg vid OKQ8 ovanför hajen för dom som vill hänga på därifrån. Vädret ser kanon ut!
Det ser verkligen lovande ut med vädret imorgon.
Vi ses på Preem kl. 12 i Falkenberg utanför Mcdonalds.
Får tacka alla för en suverän Lygnern runt idag - Aldrig att jag hade trott att vi skulle bli 9 personer !!
Speciellt tack till Murmeldjuretsom guidade in oss på fina vägar och dessutom visade oss några sevärdheter som gjorde vår dag kanonbra.
Blev väl en 25 mil idag i fantastiskt väder![]()
Hur är tempot? Har bara min Jawa körklar och den är ju ganska långt ifrån en räser.
Det gick inte speciellt fort - Själv körde jag på min gamla FZR (då R1:an håller på att repareras efter marksyning på Anderstorp) och jag lyckades väl hänga på ganska bra trots 240 kg att släpa runt på.
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |