Halmstad

Jag hakar på. vetifan om man hittar så bra i fbg dock, bor i vbg men vart i fbg en gång i mitt liv :gnissla:gnissla:gnissla

Jag hakar på. vetifan om man hittar så bra i fbg dock, bor i vbg men vart i fbg en gång i mitt liv :gnissla:gnissla:gnissla

Herregud då e det väl på tiden :D
Jag kan hämta dig i varberg om det känns bättre. Möte vid Preem/Mcdonalds vid FBG centrumavfart från E6an verkar vettigt tycker jag

Det verkar som vi blir tre :yoparty
Det ska bli skoj. Jag har kört mest själv i år
Jag vet var macken ligger.
Vilken tid ska vi säga?

Kl 12 på Preem då? Och 11:30 i vbg vid OKQ8 ovanför hajen för dom som vill hänga på därifrån. Vädret ser kanon ut!

Får tacka alla för en suverän Lygnern runt idag - Aldrig att jag hade trott att vi skulle bli 9 personer !!

Speciellt tack till Murmeldjuret :tummenupp som guidade in oss på fina vägar och dessutom visade oss några sevärdheter som gjorde vår dag kanonbra.

Blev väl en 25 mil idag i fantastiskt väder :fakta

Tack till alla för en trevlig dag! Men vem den 9e personen va vet jag inte. 8 får jag oss till.....varav 1 från Halmstad :D

20160522_125829.jpg

20160513_143532.jpg

Får tacka alla för en suverän Lygnern runt idag - Aldrig att jag hade trott att vi skulle bli 9 personer !!

Speciellt tack till Murmeldjuret :tummenupp som guidade in oss på fina vägar och dessutom visade oss några sevärdheter som gjorde vår dag kanonbra.

Blev väl en 25 mil idag i fantastiskt väder :fakta

Kan inte mer än hålla med att det blev en kanon dag.
Många fina mc vägar tack vare Murmeldjuret som guidade oss runt norra halland.
Hoppas att det blir fler sådana turer denna säsong.
Jag ska hålla ett öga på denna och varberg tråden för fler körningar.

Nästa gång hänger jag gärna med om jag bara är hemma! :)

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hur är tempot? Har bara min Jawa körklar och den är ju ganska långt ifrån en räser.

Det gick inte speciellt fort - Själv körde jag på min gamla FZR (då R1:an håller på att repareras efter marksyning på Anderstorp) och jag lyckades väl hänga på ganska bra trots 240 kg att släpa runt på.

Det gick inte speciellt fort - Själv körde jag på min gamla FZR (då R1:an håller på att repareras efter marksyning på Anderstorp) och jag lyckades väl hänga på ganska bra trots 240 kg att släpa runt på.

Tja FZR:en har väl en sisådär 120 hästar mer än min Tjeckiska järnhingst. Kan ju alltid göra ett försök och skulle det visa sig att jag pajjar tempot dör jag ju inte av att köra solo. :)

Någon som vet vem som krockade med en taxi vid slottsbron vid halv åtta-tiden i gårkväll, ska tydligen ha varit en BMW S1000RR.

Sukkaha: Jag kör 172cc nu, så vi kan ha en egen grupp :-) .

#21: Gott att det inte var du. Trodde nästan....

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti