Halmstad

Litet litet klipp från gårdagens körning:)

Verkar gå lite slött tycker jag...
Måste det vara backkrön för att det ska gå på slangen...?? :D

Så är det någon som ska åka till Halmstad Gustavs och köra Ducati imorrn då?

Är det någon form av provkörning där imorrn...? Inte för att jag tror dom släpper ut mig på NÅGON av deras hojjar, man är väl liiiite (ö)känd där...:)

Last edited:
Är det någon form av provkörning där imorrn...? Inte för att jag tror dom släpper ut mig på NÅGON av deras hojjar, man är väl liiiite (ö)känd där...:)[/QUOTE]

Ja, det är någon form av jippo där, någon form av "Road Tour". Återokommer med en rapport.

Någon som ska ut och gasa imorgon? Jag ska nog ta en längre runda (~30 mil) neråt Skåne på kurviga vägar med lite tempo. Om jag är nykter imorgon, men det borde jag vara...

Har nu fått ihop hojen, och kört in den lite på Anderstorp, tack för en god dag och gott sällskap grabbar! :yoparty

Ska vi dra igång torsdagskörningen på Torsdag kl 18:00 eller ?

Har nu fått ihop hojen, och kört in den lite på Anderstorp, tack för en god dag och gott sällskap grabbar! :yoparty

Ska vi dra igång torsdagskörningen på Torsdag kl 18:00 eller ?

Tack själv.. Tyckte det va kul som tusan även om det stundtals va lite jobbigt, med hästsläp och skit:rolleyes:
Annars tycker jag det gick ganska bra med nya hojen på bana :yoparty

Torsdags körning 18/4 kl. 18.00

1. Titan

nån som e sugen nu?

Tack själv.. Tyckte det va kul som tusan även om det stundtals va lite jobbigt, med hästsläp och skit:rolleyes:
Annars tycker jag det gick ganska bra med nya hojen på bana :yoparty

Torsdags körning 18/4 kl. 18.00
1. Titan
2. Kaaaaal

Last edited:
Jag kommer nog. Fast jag kör motard så jag marshar i max 120-130km/h. Det är väl vanlig gatkörning kl 18 på slottsparkeringen som gäller??

1. Titan
2. Kaaaaal
3. ola_sandin

Last edited:
........

Javisst, det är vanlig mys körning. :D

1. Titan
2. Kaaaaal
3. ola_sandin
4. Göken
5: Lill Johan
6. Mange

Okej, ska bli roligt!

1. Titan
2. Kaaaaal
3. ola_sandin
4. Göken
5: Lill Johan
6. Mange
7. Kalle

Det hade varit skoj att gasa en sväng på torsdag, men jag kan tyvärr inte... körde sönder 4:e växeln i söndags! :huvet :huvet 4:ans drev på utgående axel tappade en tand :rolleyes: så det började låta ganska illa... Men en tand av på det drevet så blev inte ingående drev så hemskt fint heller. Det blev inte pitting, det blev kratrar! Jaja, dyrt blir det iallafall... Måste byta lite annat också. Så Lelleträffen kan jag glömma, de pengarna går till reparation istället... :mad:

Det hade varit skoj att gasa en sväng på torsdag, men jag kan tyvärr inte... körde sönder 4:e växeln i söndags! :huvet :huvet 4:ans drev på utgående axel tappade en tand :rolleyes: så det började låta ganska illa... Men en tand av på det drevet så blev inte ingående drev så hemskt fint heller. Det blev inte pitting, det blev kratrar! Jaja, dyrt blir det iallafall... Måste byta lite annat också. Så Lelleträffen kan jag glömma, de pengarna går till reparation istället... :mad:

Fan vad surt.

Du får skaffa skabbiga bakdäck, så turbohästarna försvinner i däcksrök istf knäckta växellådor :)

Ja, det är lite irriterande... lite jobb att hinka ur motorn och dela på den också, med det är gjort. Nu väntar jag bara på nya drev så ska den ihop igen.

Hehe, skabbigare bakdäck :hihi Varför inte? Nja, vill nog ha lite grepp ändå. Men jag kör på touringdäck iallafall :tummenupp Metzeler Roadtech Z6. Hyfsat grepp, inga hjulspinn alls om tempen håller sig över 7-8 grader.

Fan vad surt.

Du får skaffa skabbiga bakdäck, så turbohästarna försvinner i däcksrök istf knäckta växellådor :)

Torsdags Körningen

För min del så hoppar jag av torsdags körningen pga av att det ska bli regn. :huvet
Så jag skiter i det....

Du får slå en signal om du vill ha hjälp med ihopskruvandet :tummenupp

Ja, det är lite irriterande... lite jobb att hinka ur motorn och dela på den också, med det är gjort. Nu väntar jag bara på nya drev så ska den ihop igen.

Hehe, skabbigare bakdäck :hihi Varför inte? Nja, vill nog ha lite grepp ändå. Men jag kör på touringdäck iallafall :tummenupp Metzeler Roadtech Z6. Hyfsat grepp, inga hjulspinn alls om tempen håller sig över 7-8 grader.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT