Halmstad

Har precis kommit hem från premiärrundan för året. Det blev Gräsåssvängen i relativt lungt tempo. Den funkar även i år. Jag har sett konvojen med snutar på väg till sitt bo vid 16 tiden två kvällar denna veckan. Dom kanske lägger ner vid den tiden?

Håller med Olander. Roligt att komma ut och köra lite.
Kul att så många kunde komma

Jag har aldrig varit med på samåkning i Halmstad men det är väl torsdagar vid 18-tiden? Blir det nåt ikväll? Kan inte klaga på vädret iaf :)

Ska det väl bli hoppas jag, kom precis på att det är ju torsdag för sjutton. Jag e där!

Hej på er!

Kul att det finns lite samåkning här i Halmstad. Slottsparkeringen 18.00 varje Torsdag alltså? Vart brukar ni köra?

Hej på er!

Kul att det finns lite samåkning här i Halmstad. Slottsparkeringen 18.00 varje Torsdag alltså? Vart brukar ni köra?

Det brukar vara Slottsparkeringen kl 1800 som gäller, men jag vet inte om det blev något igår?!
Min hoj är just nu Musli igen......, så vi får se när jag kommer med igen...
:huvet

Det brukar vara Slottsparkeringen kl 1800 som gäller, men jag vet inte om det blev något igår?!

Vi va 5 som körde igår.
Tråkigt med din hoj.
Synd att du missade Mantorp, va jäkligt kul att köra där.
Du får väl ihop hojen tills vi ska till Kullen??
Hör av dig om du behöver hjälp.

Men hallao.......var inte din hoj musli nyss?? Vad gör du?.....tänker på :tuttar när du kör........

/J

Kul att det finns en halmstadtråd! Se till att ta er till anderstorp redan på lördag, då går huvudklassen NEC! Gratis inträde! Vi bor i box 23, kom gärna förbi och säg hej!

Tjena grabbar.

Var lite uppmärksamma på Arlösa vägen ca 200-300m innan Åled där en husägare har haft maskiner på tomten och dragit ut j...a massa jord,grus och allmän smuts på vägen. Håll utkik och ta't lugnt.

/J

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...