lahi
Gixxerpilot
- Gick med
- 6 Aug 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
TackartackarBenny skrev:2298191Välkommen till "Bästkustens pärla"!![]()
Va e det du ska plugga här för nåt?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TackartackarBenny skrev:2298191Välkommen till "Bästkustens pärla"!![]()
Va e det du ska plugga här för nåt?
lahi skrev:2298234TackartackarJag ska plugga till maskiningenjör - konstruktion och design. Det passar nog mig bra, hoppas jag.
Hehe, ja, jag hoppas detBenny skrev:2299814Med tanke på vad du har gjort för underverk med din hoj så kommer det nog passa som handen i handsken!![]()
pont4n skrev:2301683Kör vi 19,00 eller 18,00 idag?
Poison skrev:2310776belsebob: Onsdag 19/7 Falken. Your on?
EEhhh... Jaha..?, rix fm ,sänder ju dygnet runt på 105,7 , så om jag missar någon av de sprättar som skall va där gråter jag inget blod för det....PeP skrev:2319027RIX FM börjar 19.00 så ni lär missa början isåfall
Silverryggen skrev:2319100EEhhh... Jaha..?, rix fm ,sänder ju dygnet runt på 105,7 , så om jag missar någon av de sprättar som skall va där gråter jag inget blod för det....
Har ju ändå hört låtarna 300ggr på radion, det va mest ölen jag va intresserad av
Silverryggen skrev:2319100EEhhh... Jaha..?, rix fm ,sänder ju dygnet runt på 105,7 , så om jag missar någon av de sprättar som skall va där gråter jag inget blod för det....
Har ju ändå hört låtarna 300ggr på radion, det va mest ölen jag va intresserad av
Silverryggen skrev:2318650KL. 19.00 Slottsparkeringen.
Förslag: 117 till båstad, tillbaka genom veinge genom tönnersa, mästocka, simlångsdalen, åled, glass på gula sen RIX FM Festivalen...
Nån som ska me?
Demp@ skrev:2319119bara undrar vad vill du ha för den lampan? om du vill bli av med den förstås..
Silverryggen skrev:2319385Tja, en hundring blir väl bra...?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |