Halmstad

Cykel stulen!! Likadan som denna fast SVART RAM. Känns lätt igen på ett stort S som är markerat på styrstammen. se bild.. svarta fälgar, vbromsar, pippi-gula handtag!! ESP 5.0 heter bakväxeln. den har även gripshift. snoddes idag, nationaldagen, på Halmstad centralstation!
(tur i oturen, har precis inhandlat en ny cykel som jag ej fått än. Tjejen ska få en sovsäck och min nya cykel ska ligga bredvid mig samt ett baseboll-trä! :4skrika )

Bifogat

• t04.gif
    t04.gif
    6.7 KB · Visningar: 121
  • sunnvertik.jpg
    sunnvertik.jpg
    116.3 KB · Visningar: 49
Last edited:
mmmmmmm..........Gullbrandstorp,Harplinge,Rävinge,Getinge,Öinge,Asige,Gräsås,Slättåkra,Oskarsström,Sennan,Åled,Allösa,Halmstad...........fin fint med en snabbsvängande Aprilia ..........

VR-8 skrev:
mmmmmmm..........Gullbrandstorp,Harplinge,Rävinge,Getinge,Öinge,Asige,Gräsås,Slättåkra,Oskarsström,Sennan,Åled,Allösa,Halmstad...........fin fint med en snabbsvängande Aprilia ..........
Inte alls avis... :rolleyes:

VR-8 skrev:
,Getinge,Öinge,Asige,Gräsås,Slättåkra,Oskarsström,Sennan,Åled,Allösa,Halmstad...

Ungefär den rundan jag körde.

Ta det dock lite lungt på specialsträckan Asige-Gräsås. Det cyklade barn där sist jag körde där. Och chansa inte i de skymda kurvorna. Räkna med bil-möte.

Så, blire körning på onsdag kanske, eller?

Lelle träffen

Vilka e det som ska till Gotland och köra på ringen?
Jag sticker dit på Tisdag 14/7.
Samåkning från Halmstad?

det verkar vara körning på anderstorp idag med, gick på ca 350kr (enligt polaren, men han va ej säker)

Ifall ni inte vill köra till gotland alltså...

Ja, vi får hoppas på en onsdagskörning.

*säljer hojen på söndag :gråta :död *

Ska vi ta en samåkning nu i veckan (ikväll), så kanske vi kan diskutera samordning av bankörningar iår?

Hur långt är det till Gotland?
Sover ni över där eller kör ni hem på kwellen?

/Sacki

Yupp. Kör upp med hojen + brewden.

WTF är detta?

Körning med gatreg. MC PÅ banan får endast ske tillsammans med godkänd föråkare från FMK.

Måste man hyra en föråkare där eller hur göra??

Kan du va föråkare Barett, exempelvis?

Vad måste preppas på hojen?
Silvertejp över lampor och ...?

Last edited:
Zee skrev:
Yupp. Kör upp med hojen + brewden.

WTF är detta?

Körning med gatreg. MC PÅ banan får endast ske tillsammans med godkänd föråkare från FMK.

Måste man hyra en föråkare där eller hur göra??

Kan du va föråkare Barett, exempelvis?

Vad måste preppas på hojen?
Silvertejp över lampor och ...?

Är det inte bara en föråkare per grupp, som ligger först & håller tempot typ? Jag har aldrig kört på banan ens så jag borde nog inte vara föråkare om ngn.

hmmm... min hoj är ju oreggad & jag har license, dock inte för RR. Vad hittade du info? Kollade på sidan men hittade bara 2 rader text som rörde ämnet :confused: Kanske bäst att ringa :va

Barrett skrev:
Är det inte bara en föråkare per grupp, som ligger först & håller tempot typ? Jag har aldrig kört på banan ens så jag borde nog inte vara föråkare om ngn.

hmmm... min hoj är ju oreggad & jag har license, dock inte för RR. Vad hittade du info? Kollade på sidan men hittade bara 2 rader text som rörde ämnet :confused: Kanske bäst att ringa :va

Bra idé. Har försökt ringa på deras 3 nummer i en timme nu. Ingen hemma, så att säga.

Måste man va där i tid (kl 1700) för briefning också?
Eller kan man droppa in?

Och måste backspeglarna tas bort?

..massor med frågor...
:va

Zee skrev:
Bra idé. Har försökt ringa på deras 3 nummer i en timme nu. Ingen hemma, så att säga.

Måste man va där i tid (kl 1700) för briefning också?
Eller kan man droppa in?

Och måste backspeglarna tas bort?

..massor med frågor...
:va

Ja säg till när du vet. Jag lär inte hinna dit & vara klar tills kl. 17 det är en sak som är säker.

Kommer jag bara dit så har jag med verktyg mm. som du gärna får låna :tummenupp

Ädit: Vet ingenting om hur gathojarna måste vara preppade. Får ni t.ex köra med glykol ens? (djävulskt svårsanerat säger dom som testat)

Last edited:
Zee skrev:
Skaru mä henke?

Ingen annan som e på? Kom igen nu föffan...
Jag är sewgen som fan. Det ska dock enligt utsago vara lite av "vilda västern" i organisation på falken på onsdagskörningarna. Huruvida det stämmer eller ej kan jag inte svara på dock. Sen ska jag börja jobba natten ikväll, så jag kan tyvärr inte medverka.

Vore skoj som fan annars...

hållundan skrev:
Står nog rätt mycket matnyttig info i racinforümet.

Hittar inga bra svar för mig & inte ett svar i telefonen. :huvet

Äh, låtar åt att jag chansar & åker dit ändå. I värsta fall får man väl stå där & glo när dom andra kör

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026