Halmstad

belsebob skrev:
Jag skickar PM så fort jag hittat det.

Vilken dag jag haft.
Började med att besiktiga hojen och fick en två på ljuset, felinställt, bländaande och icke justerbart. Körde till jobbet o det började regna på mig. Fick rensa avlopp. det var helt enelt inte min dag.

Men sen vände det, lasange till lunch, vädret bättrade sig till eftermiddagen. När jag kom hem låg min efterlängtade pryl jag beställt. Meckade på riktiga ljuddämparen o minplåten igen. Nu var vädret på toppenhumör. På med skinnstället o drog ut mot Harplinge o vidare mot Getinge. Nu började det kännas rättvist. Allt var på topp nu alltså. Jag kände mig som en Gud.

Kom ut till Asige efter att ha kört Öingehållet. Vet ni vad de har gjort med våran Väg? Det är så man blir gråtfärdig. Det som kändes så bra, så bra att det inte kunde bli bättre. Blev BÄTTRE. :banana De håller på att asfaltera om biten mellan Asige och skogspartiet. :banana Den så ihoplappade biten var len som en barnrumpa.

På återseende/ Mattias

Halleluja, fan o hans moster!

Och jag som fick tbax hojen från stora servicen igår. Oj vad det kliar i högerhanden nu!

Satans synd att det ska pinka ner i typ 10 dar framöver nu.. :huvet

Men då kanske det är färdig-asfalterat tills premiären om ~10 dar ju föffan.

Då ska Asige-Öinge spezialstrecke få smaka på kjettingen! :)

hållundan skrev:
Någon som har koll exakt var det är ny beläggning?

Helgen? Pisseväder? Nationaldagen?!

Det är riktig asfalt, inget tråkigt oljegrus eller andra lappningar. Hela vägens bredd.
De kanske inte gör hela biten men de som var dåligt innan hade de gjort igår. Skogpartiet innan långa rakan o svackan innan man kommer in i Asige. Det var ett parti till har jag för mig men kommer inte riktigt ihåg var det var. Jag blev så lyrisk.

belsebob skrev:
Är det bara jag eller stämmer inte klockan här??
Enligt den så svarade jag innan jag ens var hemma :3freak
Det är bara du. Klockan stämmer allt.

Det som inte stämmer är termometern. Juni och 9 plusgrader, det är nåt fel. :3freak

:)

morecore skrev:
gillar din bild henke :) lite barbamamma-70tal-peace-and-löv....
Ha... Respekct!

Barbamamma rockar
barbamamma.jpg

Kewl att köra till Halmstad från Götet i detta vädret. Mumma...

Faän va surt jeffla väder det e då! Väderprognoserna den närmsta veckan ser blöta ut.. :gnissla

Jag blir skogstokig om det blir en till skitsommar. Då ere fan bud på o emigrera söderut.. :huvet

Zee skrev:
Jag blir skogstokig om det blir en till skitsommar. Då ere fan bud på o emigrera söderut.. :huvet
jag tröstade mig i ruskvädret genom att boka en hawaii resa, 21sept t 20nov ...mmm...
passade tröjjan zee?

morecore skrev:
jag tröstade mig i ruskvädret genom att boka en hawaii resa, 21sept t 20nov ...mmm...
passade tröjjan zee?

Yes box! :tummenupp

Då e man officiellt med i (ketting-)jenget. :cdevil

Gött o åka till Hawaii, eh? Ta nu massor med bilder så du kan göra oss avis. :gnissla

Aloha!

Svar på ovan ställda fråga, eller iallafall konkuldering av min tripp mot Halmstad.

KALLT
BLÖTT
OTREVLIGT
TRÅKIGT

Jävla skitland.

vädret ser bra ut för onsdagen. då måste vi köra, tiden då jag kommer ha mc rinner sakta ut...

"you got to keep on keep-it-on" som Joe Dirt säger

jag ska med till gbg, jag å tjejen ska hänga där lite. tar 9 tåget verkar de som. Blir det att provrulla massa lager då =) hade för mig du brukade jobba med det........

morecore skrev:
jag ska med till gbg, jag å tjejen ska hänga där lite. tar 9 tåget verkar de som. Blir det att provrulla massa lager då =) hade för mig du brukade jobba med det........
Jag tar hojen upp =)

Njä, jag tillverkar rullar till sfäriska rullager, som mestadels sitter i järnvägsvagnar och lok...

Minsann, det är oerhört KUL. Eller nä.

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...