Halmstad

hållundan skrev:
Grattis Blackninja på födelsedagen! :födelseda

Som om den nann)n vwrt på porthoj.com på det senasteb ? Jaja vi hade fest för grabben förrahekgen ! Smått brutalt..
Fan stan suger !! Vi har haft företagsfest (gott om bärs må jag säg)och har vart inne på stan nu, lamare får man ji leta efter ! SITTER p_ bussen hem nu,godttl

(funderar på minimoto) :)

Hahahhaha FETT inlägg fluppen!! Var det en skakig resa hem på bussen, tänker på alla stavfelen :fyllisar :hihi

fluppen skrev:
Som om den nann)n vwrt på porthoj.com på det senasteb ? Jaja vi hade fest för grabben förrahekgen ! Smått brutalt..
Fan stan suger !! Vi har haft företagsfest (gott om bärs må jag säg)och har vart inne på stan nu, lamare får man ji leta efter ! SITTER p_ bussen hem nu,godttl

(funderar på minimoto) :)
Jävlar fluppen! Du får ta det lugnt med julmusten! :hihi

@Foggy, hur fan kan du vara vaken så tidigt?

hållundan skrev:
Jävlar fluppen! Du får ta det lugnt med julmusten! :hihi

@Foggy, hur fan kan du vara vaken så tidigt?

Börjar man tidigt så kommer man också hem ganska tidigt hehe, nu ska det köpas julklappar :tomten

tjena läst lite om tråden på halmstad bara... flyttar dit efter jul. troligen har jag jobb åxå, tjejen ska iaf plugga. har en perfekt lägenhet för att spana rejs, i korsningen vid Kullen Dyk, ovanför Thai affären. Den med liten balkong mitt i korsningen där. Bara å ta en stol å en öl. dock låter det mkt in i lägenheten men man vänjer sig. Syrran bor där så jag brukar hänga där.

ne halmstad gustav är sådär. doch tog de hem ett ställ till mig för att prova storleken, de va rätt snällt. Var inne där i fredags, efter en arbetsintervju. Kollade alpinestars stövlar. gubben såg inte skillnaden på 2 olika stövlar. JAG borde jobba där =)

HalmstadGustav är en bra affär om du har tid att vänta... Typ... Det händer fan inte mycket alltså...

Har inte hittat nått direkt som passar mig där heller... Sen att de säljer fel hojar gör ju inte saken bättre ;)

Närå, det är nästan lika illa med HG och Lasses, inte allt för mycket aktivitet.

Välkommen till Halmstad förresten. Du kommer nog se många uiilis från folk ifrån din balkong. :yoparty

Samåkning till Hemsedal

Den 24/2 bär det av till Norges alper. Vi hoppas att så många hojåkare det bara är möjligt följer med.

Känn er inbjudna och välkomna till detta oslagbara :fyllisar !

Skidresa

ooops :)

Hur många a stan har mini moto då ?

Vålkommen till HSTD du nya ! Du bor ju fan 10 meter från e porrbutik...det är sånt som höjer standarden :)

fluppen skrev:
ooops :)

Hur många a stan har mini moto då ?

Vet inte men det är nog ett gäng. Jag vet tre stycken, som i sin tur brukar köra med några andra. + jag och min kompis som får våra i dagarna. ...oxå du då... :)

Det är glögg-och-bull kalas på klubben i kväll, kommer du?

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!